Už som sa pýtal aj inde, ale tu by mohlo byť najviac majiteľov takejto verzie...Je to 85kW verzia, teda 8V, turbo s var. geometriou lopatiek
Je to normálne chrakteristika, keď pri jemnom pridaní plynu (1cm) cítiť riadny zátah (teda riadny...proste cítiť), potom ďalšie cca 3 cm temer žiadny ťah a poriadny ťah nastane viac menej až po stlačení plynu blízko podlahy/napodlahu? Je to teda vlastnosť, či závada? Žeby nejak ovládanie turba? Ako je na tomto motore ovládané turbo?
Auto vo všeobecnosti ide výborne, motor nepapá olej, auto bolo servisované, na druhú stranu, Bohvieako s tým kto jazdil...
Ďakujem
Alfa 156, 1,9 JTD 85kW, trasie, neťahá-vyriešené, EGR...
Na akom prevodom stupni to skúšaš?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Ak máš diag sprav log za jazdy ak nemáš natoč aspoň video s pohľadom na otáčkomer a tachometer na 2jku, 3jku, ...
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
Autor témy - Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 26 Dec 2015, 21:14
Mno ono je to ťažko poznať na 1,2,3, keďže sú na to relatívne krátke...dobre to poznať na 4ke a 5ke.4wd_turbo napísal:Na akom prevodom stupni to skúšaš?
Na video by sa dalo, ale ťažko to bude poznať, pretože otáčkomer je jedna vec a pedál plynu druhá.
Na dieselpower napísali, že je to normálne, že tak je to namapované v RJ, aby to malo športovejší charakter. Osobne mám ten istý pocit, len som si nie 100% istý...dia nemám zatiaľ, vravím, skôr mi šlo o to, či máte podobný priebeh...možno to zle opisujem, ale jednoducho rvý cm stlačenia plynu je veľmi citlivý, potom ďalšie cca 3cm nie sú citlivé a potom ďalšie (posledné) 3 cm zasa citlivé. Jednoducho citlivosť (ochota ísť z aplynom) nie je lineárna.
-
Autor témy - Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 26 Dec 2015, 21:14
Tak sa nám závada zjavne vyvíja ďalej (a možno je to iná závada) a síce sa to prejavuje takto:
pomaličky pridávam plyn, okolo 1700-1800 ot to začne trhať a výkon poklesne, potom pridám viac a výkon rastie.
Ale stalo sa mi už 2x, že v tých otáčkach okolo 1700.1800 sa to akoby zaseklo a výkon nikde, viac ako tých 1800 ot motor nešiel vytočiť. Proste max, rýchlosť 60 km/h na 4ke...potom som stalčil spojku, nejak horko ťažko som to vytočil na 3-3500 ot a potom to povolilo a šlo relatívne normálne. Ale stále cítiť to zaváhanie/trhanie okolo 1800 ot
Typicky sa to prejavuje pri studenom motore, keď idem jemnúčko, na minimálny plyn a vtedy sa často hýbem okolo 1700-1800 ot...aj to "zaseknutie" nastalo vždy so studeným motorom...
Na dia som zatiaľ nemal čas, na nič nemám čas
pomaličky pridávam plyn, okolo 1700-1800 ot to začne trhať a výkon poklesne, potom pridám viac a výkon rastie.
Ale stalo sa mi už 2x, že v tých otáčkach okolo 1700.1800 sa to akoby zaseklo a výkon nikde, viac ako tých 1800 ot motor nešiel vytočiť. Proste max, rýchlosť 60 km/h na 4ke...potom som stalčil spojku, nejak horko ťažko som to vytočil na 3-3500 ot a potom to povolilo a šlo relatívne normálne. Ale stále cítiť to zaváhanie/trhanie okolo 1800 ot
Typicky sa to prejavuje pri studenom motore, keď idem jemnúčko, na minimálny plyn a vtedy sa často hýbem okolo 1700-1800 ot...aj to "zaseknutie" nastalo vždy so studeným motorom...
Na dia som zatiaľ nemal čas, na nič nemám čas
-
- Príspevky: 358
- Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52
trhanie mi nepride ze by malo byt nieco s turbom, skor vstrekovace by som podozrieval
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola