alfa gt - chyba motora - surne

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)
Napísať odpoveď

Autor témy
S4PQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18 Sep 2010, 12:41

Čaute, potreboval by som súrne poradiť čo mám s autom.
Vypisuje chybu motora, cez diagnostiku vykazuje

- P0235 Boost pressure sensor (fatálny) a
- P0069 Atmospheric pressure sensor (fatálny)

Auto ide ako má, len občas akoby vyplo turbo a potom neťahá , ale to spraví len obČas a keď vypnem motor a znova naštarujem, už zase všetko funguje
Váha vzduchu je úplne nová, má mesiac, EGR je vyčistený a takisto ten snimač pri EGr je cisty a aj skrtiaca klapka

pridávam nejaké foto s diagnostiky , 2 obrazky su na volnobehu a dve pri 2000rpm

Prosim pomoc


http://uloz.to/xcyziVjJ/gt-rar
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

vycisti turbo a naklapanie lopatiek v nom musi chodit lahko
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

Snímač tlaku píše. Či nie?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

Autor témy
S4PQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18 Sep 2010, 12:41

Danni myslis ze to moze byt v tom? Pretoze turbo zabera krasne a vykon je tiez perfektny...teda Az kym nehodi nudzovy rezim
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

no moze a nemusi... to robi hlavne pod plynom a neviem teda presne kedy to robi tebe... kazdpodane ak si to vies urobit sam tak je to zadarmo a mozes to vyskusat, ak nepomoze tak to bude v tom senzore tlaku
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

Autor témy
S4PQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18 Sep 2010, 12:41

Ked cez diagnostiku vymazem chyby, nasledne nastartujem a drzim auto v otackach tak mi nevyhodi chybu. Akonahle pustim otacky na volnobeh, na par sekund, tak mi vyhodi tie dve chyby. Dalej co som si vsimol je ze v diagnostike ukazuje otvoreny turboventil na 50-75% ked je v otackach. A ked padne na ten volnobeh a vyhodi mi tie chyby tak ostava na 40% a ani po pridani plynu sa hodnota nemeni
Používateľov profilový obrázok

Pablo
Moderátor
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56

Ahoj, uz pri otackach na volnobehu mas poriadny rozdiel medzi teoretickym a realnym tlakom, ktory snima snimac tlaku v sani.
Skus ho vybrat a precistit a ak nepomoze tak snimac je na vymenu.

Autor témy
S4PQ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 18 Sep 2010, 12:41

Snimac som precistil, teraz vyzera ako novy. Ked som ho vybral, bol obaleny maglajzom. Mohol sa znicoho nic celkom odpalit?

Btw ked ho odpojim tak diagnostika ukazuje chybu ako MAF senzor s uplne inym cislo. Preto si niesom isty ci to moze suvisiet
Napísať odpoveď