Spotreba 2,4 JTD
-
Autor témy - Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 11 Máj 2009, 12:53
Čaute chalani mám jeden problém mám na môj vkus vysokú spotrebu na 2,4 JTD 100 kw podľa budíku paliva my vychádza spotreba 15L nafty na 140 km pri maximálnej rýchlosti 110 km/h v čom môže byť podľa vás problém? Na počítač som to ešte nenapojil. Chcel by som vedieť či mal niekto z vás podobný problém a včom bol problém. Ďakujem za rady.
Skús to merať tak že natankuj po hrdlo aby si videl naftu urob Pár km A do tankuj. Bude to presnejšie.
Ale 15 je dost
Ale 15 je dost
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
-
- Príspevky: 750
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
tak je to najpresnejsie to je pravda, ale nie kazdy ma na to natankovat plnu
inak budik v alfe presny nieje ani nahodou takze na to sa velmi nekukaj, na 15l musis spravit 250km mozno menej zalezi od stavu auta, a budik saskuje, som teda zvedavy ked to spravis tak ako ti poradil 4wd co to povie
inak budik v alfe presny nieje ani nahodou takze na to sa velmi nekukaj, na 15l musis spravit 250km mozno menej zalezi od stavu auta, a budik saskuje, som teda zvedavy ked to spravis tak ako ti poradil 4wd co to povie
tak aj mne podobne
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Budik mnozstva paliva je obycajny odporovy ukazovatel, kde potenciometer je v nadrzi... Vsetko zalezi od vydratia drahy potenciometra a napetia, ktore generuje alternator. Ked alternator uz nestiha, dava aj menej Voltov, tym padom aj palivomer ma odchylku. Preto napr moze bat aj po studenom nastartovani ukazuje palivomer menej ak mozno po par minutach jazdy.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Ale k tej spotrebe, pod 6 je problem, ak jazdis kratke trasy, tak jak tank aj so zadymovanim bojiska...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 750
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
tak je, ked beha clovek po meste aleb casto a nestiha dobijat pada rucka dole, ale to neznamena ze to tolko zerie, ono zacne svietit rezerva ale je tam kopec nafty, mne sa uz stalo ze zasvietila rezerva a najazdil som este 250km