P1320 - Neštartuje
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Na drv ventile je tesnenie Okruzok. Stoji par centov a vela krat to robi on. Vela krat pomoze aj prefukanie ventilu. Palivove filtre nemeni asi nikto, ked tam v behne nejaka ciastocka a sekne ho, je to ako keby bol vadny.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Tak som ho vybral.
Meni sa to zelene tesnenie ano?
Kompresor doma nemam - idem s tym na najblizsiu benzinku prefuknut to.
To take gomove - asi hned vedla toho tesnenia sa ani neda menit ze?
Ešte niečo čo s tým môžem spraviť teraz keď to mám dole?
BTW pal. filter menim pravidelne.
Meni sa to zelene tesnenie ano?
Kompresor doma nemam - idem s tym na najblizsiu benzinku prefuknut to.
To take gomove - asi hned vedla toho tesnenia sa ani neda menit ze?
Ešte niečo čo s tým môžem spraviť teraz keď to mám dole?
BTW pal. filter menim pravidelne.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
DRV prečistený, prekontrolované všetky dostupné káble a konektory a stále nič.
Furt naprázdno točí a na diag rovnaká chyba.
A keď pri štartovaní pridám trochu plynu tak sa od motora ozve taký nepríjemný syčavý zvuk.
Pri štarte normáne iba s kľučom nerobí nič - len točí.
Furt naprázdno točí a na diag rovnaká chyba.
A keď pri štartovaní pridám trochu plynu tak sa od motora ozve taký nepríjemný syčavý zvuk.
Pri štarte normáne iba s kľučom nerobí nič - len točí.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
V nadrzi, podavacie cerpadlo pocujes ze nataha a vypne pri otoceni klucikom? RJ nepozna ci to cerpadlo ide alebo nie. Potom to chybu vyhadzuje na vysokotlake cerpadlo, bo to si nedokaze potiahnut z nadrze naftu...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Mimochodom, snimac faze pod vackovou remenicou si skontroloval? Na diag sa hlasi? konektor drzi dobre? piny si skusil prihnut?
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Čerpadlo je počuť.
Konektor snímača z vačky je dobre prístupny a na ten som pozeral a čistil. S pinmi som nerobil nič - skúsim.
Či sa hlási na diag myslíš tak, že ho vypojím, skúsim štartnúť a pozrieť na diag či ho vyhodilo? To som neskúšal. Dnes skúsim.
Alebo sa s ním da spojiť aj nejak ináč?
BTW dnes po práci idem po nové tesnenia na DRV ventil.
Lepšie ho už ale neprečistím a rozmýšľal som aj o tom, že to sitko zlmomím - vyberiem a skúsim to natočiť či to chytí. Zdá sa byť zanesený ale je to tak malé, že možno je to len pocit.
Samozrejme keby to chytilo celý ten DRV by som tam dal nový aj zo sitkom - nejazdil by som bez toho. Horšie by bolo keby to nechytilo a musel by som to kúpiť ajtak
Čo vy na to?
Konektor snímača z vačky je dobre prístupny a na ten som pozeral a čistil. S pinmi som nerobil nič - skúsim.
Či sa hlási na diag myslíš tak, že ho vypojím, skúsim štartnúť a pozrieť na diag či ho vyhodilo? To som neskúšal. Dnes skúsim.
Alebo sa s ním da spojiť aj nejak ináč?
BTW dnes po práci idem po nové tesnenia na DRV ventil.
Lepšie ho už ale neprečistím a rozmýšľal som aj o tom, že to sitko zlmomím - vyberiem a skúsim to natočiť či to chytí. Zdá sa byť zanesený ale je to tak malé, že možno je to len pocit.
Samozrejme keby to chytilo celý ten DRV by som tam dal nový aj zo sitkom - nejazdil by som bez toho. Horšie by bolo keby to nechytilo a musel by som to kúpiť ajtak
Čo vy na to?
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Podelím sa o nové zistenia.
Dnes kúpené tesenia na DRV ventil - celý pretesnený a znovu poriadne vyčistený.
Ak by niekto potreboval čísla dielov:
O-krúžok: F 00V D38 011
Operný krúžok: F 00N 000 066
Ploché tesnenie: F 00R 0P1 466
Po zamontovaní DRV sa nič nezmenilo. Točí naprázdno a na diag stale P1320 - žiaden signál.
No potom som skúsil odpojiť konektor od vačky a čuduj sa svete. Po točení znovu na prázdno na diag zase chyba - P1320 - žiaden signál.
Takže teraz už viac menej na istotu - zostal mi ten snímač na vačke a mňa osobne už ani nič iné nenapadá.
Akurát to, že som to mohol skúsiť ako prvé ale tak - neskoro plakať nad rozliatým mliekom.
Nejaké rady pri výmene snímača vačky?
Pozeral som ho - 0 281 002 213 a "zaujali" ma ceny
BOSCH stojí cca 50e
FACET stojí cca 30e
MAXGEAR stojí cca 16e
Myslíte, že je treba pozerať na značku/cenu? Alebo je to jedno?
Ďakujem Vám!
Dnes kúpené tesenia na DRV ventil - celý pretesnený a znovu poriadne vyčistený.
Ak by niekto potreboval čísla dielov:
O-krúžok: F 00V D38 011
Operný krúžok: F 00N 000 066
Ploché tesnenie: F 00R 0P1 466
Po zamontovaní DRV sa nič nezmenilo. Točí naprázdno a na diag stale P1320 - žiaden signál.
No potom som skúsil odpojiť konektor od vačky a čuduj sa svete. Po točení znovu na prázdno na diag zase chyba - P1320 - žiaden signál.
Takže teraz už viac menej na istotu - zostal mi ten snímač na vačke a mňa osobne už ani nič iné nenapadá.
Akurát to, že som to mohol skúsiť ako prvé ale tak - neskoro plakať nad rozliatým mliekom.
Nejaké rady pri výmene snímača vačky?
Pozeral som ho - 0 281 002 213 a "zaujali" ma ceny
BOSCH stojí cca 50e
FACET stojí cca 30e
MAXGEAR stojí cca 16e
Myslíte, že je treba pozerať na značku/cenu? Alebo je to jedno?
Ďakujem Vám!
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
mas to zajedno, len rozvody dole...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Tak beriem buď FACET alebo MAXGEAR.
Už som do neho nasypal cez 120e a furt mi parkuje nepojazdný pred bytom.
A tie rozvody .. jasné počítam s tým. Sám to ale nespravím.
Najprv musím nájsť dobrý servis v Prahe - taký čo už robil s Alfou lebo tu v ČR je to pomerne problém keď každý jazdí na ochcávke alebo fóbii.
Až teraz začne sranda ..
Už som do neho nasypal cez 120e a furt mi parkuje nepojazdný pred bytom.
A tie rozvody .. jasné počítam s tým. Sám to ale nespravím.
Najprv musím nájsť dobrý servis v Prahe - taký čo už robil s Alfou lebo tu v ČR je to pomerne problém keď každý jazdí na ochcávke alebo fóbii.
Až teraz začne sranda ..
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!