Náhla strata výkonu.

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Ale mne to do nudzaku nehadze. To by mi svietila kontrolka motora ze? Ja mam problem iba s nahlou stratou vykonu pri akceleracii kedy na cca 2-3 sekundy auto nema tah a ide bez turba bez akejkovlek kontrolky a hned nato zatlaci a idem nejaku dobu zase bez problemu. Ked vymazem chyby nepozorujem ziadnu zmenu. Ked to napr vymazem a prejdem nejaku vzdialenost kedy to spravi zastavim napichnem to a na diag mi nevypisuje nic. Potom ked to spravi zase a zase a napichnem to uz mi to tam svieti. Nerobim diag zakazdym co to spravi lebo viem, ze stale ma tam caka P0101. Tak neviem. Vedel by som si to vycistit aj sam? Laickym pohladom by som povedal ze to tam tiez budem mat zasvinene lebo je tam plno oleja sadzi a toho "motoroveho" sajrajtu :think
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!

mastr
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 22 Jan 2011, 20:02

môj názor:chyba na vodiči od akcelerátora, lebo ak ti nevyhadzuje chybu, poníma to ako by si stihol nohu z plynu; mal som ničo podobné, z ničoho nič mi pri obiehaní zabrzdilo motorom a oproti kamión; od radosti som sa až spotil. Potom mi to robilo častejšie a hľadal som za tým nejakú pravidelnosť či nejaký stav (rýchlosť, otáčky, brzdenie...) a nič. Po dlhšej dobe som si všimol, že mi to robí len ak prejdem nejakú nerovnosť bez ohľadu na jej veľkosť a aj to nie vždy. Pozrel som kábel od akcelerátora a našiel som miesto, čo už niekto predo mnou "opravoval" tak, že miesto kde je konektor, previazal káble k nemu izolačkou dokopy, zrejme tam bol zlý kontakt. Ja som to uvoľnil a odvtedy to ide oveľa lepšie, aj keď k dokonalosti to má ďaleko, ešte mi to občas urobí, aj keď nie s takou intenzitou, pribrzdí len trochu a na kratučkú chvíľu, bolo by to treba celé prerobiť, ale sa mi nechce, keby sa našiel nejaký dobrovoľník...

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Mam to ozaj podobne.
Este ked sa mozem spytat co presne mam rozumiet pod pojmom: vodic od akceleratora :think
Kde to najdem?
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!

mastr
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 22 Jan 2011, 20:02

akcelerátor je vlastne potenciometer, ide k nemu kábel z riad. jednotky, treba dať dole kryt pri nohách spolujazdca, tam je jeden z konektorov ,poťahovaním vývodu od akcelerátora zistíš, ktorý, zabudol som, koľkopinový je. Zvyčajne sa to ošetruje vyradením konektora a prepájkovaním prívodov natvrdo, ale malo by pomôcť aj jemné ohnutie tých cumplíkov na konektore, je to tam veľmi citlivé, pokiaľ viem, tak max. odpor akcelerátora sú 4 Ohmy, stačí malý studený spoj a je to v ...

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Dakujem hned ako budem mat cas tak sa na to pozriem. Ajked netusim do coho idem lebo s elektrinou som kamarat iba ked mi potrasie rukou :no
Ale este .. vie mi niekto poradit ako sa da skontrolovat ta regulacia turba? Myslim ci to nejde nejak skusit rukou. Ked dam dole kryt na zvody je tam asi nejaka regulaciu niecoho ako som spominal vyzsie ale netusim ci sa to tam ma hybat prip ako to skusit. Alebo ci mozem strieknut WD? Dakujem

Obrázok
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Tak prave som sa pozrel na ten kastlik pri spolujazdcovi a na tie konektory ale na nic som neprisiel. Boli trosku mastne tak som ich utrel ale neocakavam ziaden vysledok lebo prave ma napadlo, ze to mam trosku rozdielne.
Ked mi prestane ist to turbo a klesaju otacky tak to robi iba pri zaradenej rychlosti ze otacky klesaju a spolamujem do cca 2tis otacok podla zataze aj menej. No ked tam hodim neutral plynovy pedal reaguje ale motor toci iba od volnobehu cca. od 900 do 2000 maximalne 2500. Potom z nicoho nic zapne a toci dalej. Obcas to trva sekundu obcas aj 10.
Este keby mi niekto poradil s tou regulaciou ako to vyskusat doma atd. :think
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Chlapci zase pootravujem.
Ak chcem spravit log za jazdy, ktore hodnoty mam vybrat?
Mozem iba 4 nakolko mam Free verziu.
A ako dlho je to treba mat zapnute?
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

ale no taaak.... :D
http://www.ulozto.sk/xeQp5wP/fiatecusca ... 2-5-cz-rar" onclick="window.open(this.href);return false;
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Vcera som na nieco prisiel.
Skusil som odpojit vahu vzduchu a auto islo akoby trochu slabsie mozno tak o 10-20 koni ale jazda bola plynula bez strat vykonu v akceleracii. Skusal som ju precistit ale ziadna zmena - po zapojeni to po par km zase zacalo blbnut. Tak idem zajtra objednat vahu uz na to nemam nervy.
Inak vahu mi vypisuje uz skoro stale - slaby/silny/ziadny signal P0101
Inak log som uz spravil ale prave ked som to skusal auto islo dobre.
Keby z toho niekto nieco vedel vycitat pripajam log foto+download celej tabulky na ceste cca. 5km s 8 hodnotami kde je to prehliadnejsie

Kód: Vybrať všetko

http://www.sendspace.com/file/cfn67z
Otacky motora
Realny tlak nafty
Otvorenie regulatora tlaku
Otvorenie ventilu overboost
Realny tlak preplnovania
Realne mnozstvo vzduchu
Rychlost vozidla
Poloha akceleratora
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Vymenena vaha vzduchu Mobiletron, odjazdenych 200km a ziadna strata vykonu :yeah
Chlapi dakujem kazdemu z vas, ktory si na mna nasiel cas a poradil :applause
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Napísať odpoveď