Pripojenie uni dialkového na origo centrál

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

Zdravím, potreboval by som poradiť ohľadom pripojenia diaľkového na centrál. Chcem ho pripájať (logicky) priamo na komfortke, len neviem farbu vodičov na zamykací a odomykací impulz. plz help
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Su to hrube vodice, zmeraj ktore, mas to najistejsie.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

možno blbá otázka: ako to zmeriam?
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

merakom.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

na sprostú otázku sprostá odpoveď. OK. Mylím ale že tie hrubé vodiče už sú výstupy z relé do motorčekov. Ja však potrebujem káble ktoré vedú do relé ako signál na spustenie.
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Zdaleka nie sprosta odpoved. Merat mozes aj ziarovkou, aj stolnym meracim centrom a osciloskopom za niekolo tis. E. je to na tebe. Signal ide iba po tych dvoch vodicoch, nikde viac. ta rj komunikuje s antennou jednotkou na dialkac v kufri a vyhodnocuje sama. Ziadne relatka tam nenajdes. Motorceky centralenho su vsetky zapojene paralelne, teda sa musis napojit len na to a hlavne tie dva dotycne kabliky z rj centralu vypojit. Univerzalna centralna jednotka by to zatazenie mala zvladnut, tedak ak to nemas nejaku cinu za 25e.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Maroduron
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11 Okt 2012, 16:29

Caves, za kastlikom na spolujazdcovej strane je jednotka, tam su ovladacie kable na central, chodi kostrou ;)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

Takže dialkové zapojené, funkčné. Nie je to žiadna china, ale Carguard Germany (ale cena 30€ sa mi zdá super). Že to je negatívne zapojenie som vedel, kde sa nachádza komfortka som vedel tiež. A tých hrubších vodičov tam je viac ako len dva na (asi nie motorčeky, ale) cievky centrálu. Pomohol mi eLearn a aj návod od Total Security Systems (ktorý však len s časti korešpondoval so skutočným zapojením). Už mám prehodený imobilizer aj planžetu v novom kľúči, ešte ma čaká výstup na smerovky, otváranie kufra a možno dotiahnutie okien(tam ale treba popracovať na spojujazdcovej strane). Ak niekto vie kde "vpredu" sú vodiče od toho ovládania kufra, budem vďačný za radu. V tomto mi eLearn nepomohol a ani návod od TSS.
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

Všetko zapojené, funkčné okrem dotiahnutia okien. Ešte musím premyslieť to spolujazdcove.
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
Napísať odpoveď