Ako vybrať motor 2.4 JTD 100kW ?

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

Ahojte,

Ako sa dá čo najlahšie vybrať motor v domácich podmienkach?

Skúšal ho už niekto vybrať do hora?

Mám doma trojnohu a hupcuk a predtým som mal autá ktorým sa motor vyťahoval hore... a tu sa vraj dá len spustiť tak neviem ako na to... treba mi meniť spojku rozvody a žhaviče tak si ho chcem vytiahnuť pekne von aby som mal pri práci priestor...

Budem vďačný za každú radu.
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

nie , spodom. spustis karoseriu na zem, odpojis co potrebujes a zdvihnes len kasnu. Kvoli comu ho ides vytahovat?
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

treba mi vymeniť spojku rozvody a žhaviče... nevieš o nejakom návode o fotkách alebo o ničom aby som si to vedel predstaviť? vylezie odtiaľ vôbec nebude mu vadiť nápravnica? alebo musím dať dole najskôr celú nápravu a až potom vyberať motor? viem, že by bolo najednoduhšie dať to do servisu... ale mám kopec "kamarátov" a známich automechanikov, tak viem ako robia... a zatiaľ som si všetko vedel spraviť doma na dovore sám...
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

A to kvoli tomu chces davat motor von? Das dole napravnicu a mas ku vsetkemu pekny pristup. Na strane prevodovky popustis trochu dole, aby si mal motor sikmo - je to riadny uhol a trhas prevodovku. K rozvodom nepotrebujes nic extra, ide to lahko vymenit, priestoru je dost.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Adik156
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 10 Apr 2012, 10:47

co poznam z reci mojho kamosa tak menit spojku a rozvody na 2,4jtd je Na maslu :D zevraj musi motor von inac sa tam odstrelis
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

cisty amateri... Prvy krat som to videl, za 4 hodiny od odstavena som naspet nastartoval s novymi rozvodmi.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

autickar21 napísal:cisty amateri... Prvy krat som to videl, za 4 hodiny od odstavena som naspet nastartoval s novymi rozvodmi.
:applause
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

no mozne je o kusok menej miesta ako na 1,9 ale motor vyberat je zbytocne velka robota vsetko odpajat rozvod je v pohode ta spojka to uz je lepsia zabavka:) ale da sa aj to na tvojom mieste by som si riadne skontroloval aj zotrvak aby si nemusel v blizkej dobe 2 krat rozoberat
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

tak som ho dnes vytiahol von... ako nieje to nič hrozné... horšie bude dávať ho s5... a dvojhmotu meniť nebudem pokiaľ sa nepretočí... keby som mal meniť všetko na aute čo treba tak ho rovno môžem dať do šrotu alebo zapáliť :)

keď som si kúpil toto auto tak som kupoval nové turbo lebo staré sa mi nezdalo... vymenil som ho išlo lepšie ale ani to staré nieje zlé :)
potom som si kúpil komplet novú prednú nápravu a že budem meniť... lebo už to búchalo... už mi to búcha zachvíľu 80 000km a búcha to stále rovnako tak to už serem... nechce sa mi to celé rozobrať teraz som mal trochu voľna tak som sa do toho pustil...

mal som len dva problémy s týmto autom... prvý problém bola napínacia kladka klinového remeňa, ktorá nemala podložku tak sa mi zahryzávala do bloku a ja som nevedel ani za boha prísť na to prečo mi stále zhadzuje remeň až kým som nekúpil novú :D

druhý problém som mal zo servom... keď boli tie teploty pod -30 tak mi olej v riadení tak stuhol, že mi stiahlo hadicu z rúrky na riadení a vytiekol mi olej, samozrejme som si to za jazdy nevšimol... a všimol som si to až vtedy keď bolo čerpadlo pridreté... tak som musel meniť servočerpadlo...

inak je to dobré auto... niekedy som tiež menil na autách každú somarinu čo trochu búchala alebo hrkotala... ale potom som prišiel na to, že nie ja mám slúžiť autu ale auto mne :D

ale tak ďakujem za rady dúfam, že ich už nebudem potrebovať :) dúfam, že nabudúce keď budem vyberať motor ho budem vybrať preto aby som ho založil do traktora :D
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

aj takyto pristup sa da, hlavne ked to dokazes vydrzat za jazdy. Do toho motora sa neoplati vrazat, pokial ti staci tych 100kw. To uz na sucasnu dobu nieje nic moc, novsie 1.9 uz maju vecsi vykon a mensiu spotrebu.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Napísať odpoveď