Ako vybrať motor 2.4 JTD 100kW ?

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

ja sa snazim udrzat auto v takom stave aby som sa nemusel bat sa vzdialit od domova viac ako 500km :Dcize ked si poviem ze idem na dovolenku tak sadnem a idem :) zatial ma auto nenechalo nikde a bol som uz naozaj kdekade :)
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

viac ako 100kW nepotrebujem... si myslím, že ich reálne ani nevyužijem možno pár krát keď potrebujem niečo rýchlo predbehnúť :) a keď mu už naozaj niečo chýba tak mu to kúpim... rozvody brzdy olej to treba meniť pravidelne... tiež na tom chodím kadekde... ale to už cítiš počuješ a vidíš, či ti niečo ide fakt odísť :) tiež som si myslel, že ten buchot od podvozku na začiatku je už moc, že sa mi to zachvílu celé rozpadne... a to nehovorím o tom vŕzganí silenblokov keď je chladnejšie :D
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Na silenbloky treba polyuretan. ja teraz idem skusat motorove z polyuretanu, obycajne z gumy mi trha ako gatu.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Adik156
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 10 Apr 2012, 10:47

mna alfa nechala 2x :D prvi krat to bol snimac otacok kluky(po zohriati mi zhasla) a druhy krat to bolo podavacie cerpadlo v nadrzi :D tak som sa nanervacil dost no ale aj tak som vymenil kopu veci :D teraz by som asi siel do benzinovej mam doma 1,8TS a normalne rozmyslam ze si to neham namiesto A6 audiny :D ale nie neneham :P


a to mi zhasla pri 140km/h a na zatackovej ceste proste cesta ktora je napicu na zhasinajuce auta ked treba furt brzda plyn ... teda aspon som sa jasil ja na tej ceste :D
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

videl som na nejakej fotke aj silenbloky s nejakými mazničkami... teraz nevŕzga budem špekulovať zase v zime... viac ma sereto, že tý blbí oravci mi poslali namiesto rozvodovej sady na JTD rozvody na benzín a aj vodné čerpadlo mi poslali z benzínu... a budúci týždeň už idem do roboty a auto rozobraté u starej mamy na dvore :)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
F_I_D_O
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 29 Júl 2012, 19:20

a mne zhasínala tiež ale kvôli zasratému filtru nafty... a potom keď som si šiel kúpiť druhý tak osm šiel z bratom na aute auto napichnuté na kábli a hneď ako vyhodilo chybu brat ju zmazal a išli sme ďalej :D
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Rozvody sa uz oplatia kupit vo fiate a mas zaruku ze neprdnu. remen stoji 36e, dokonca aj predne ramena su za dobre ceny, spodne cca 150e kus a vrchne cca 80e. Zadne sa neoplatia kupovat original, cca 80e kus a ked si ich das vyrobit z vysokopevnostnej ocele s tvrdymi silenblokmi, a tie ramena aj preziju.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Napísať odpoveď