Regulacia turba

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)

Autor témy
Lubo-ss
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44

Ahojte JTD-ckari, nevie mi niekto napisat pri turbe s variabilnou geometriou lopatiek, aky zdvih ma mat ta tycka co ide z podtlakoveho regulatora k naklapacim lopatkam? Sa mi zda ze ta moja sa hybe nejako malo, neviem ako som na to prisiel al chcem to porovnat. Nedavno kamos co ma Golfa 1.9 TDI cistil cely ten mechanizmus naklapania a udajne to bolo pekne zaprasene a skoro vobec sa to nehybalo. Udajne turba v JTD TDI by mali byt rovnake alebo velmi podobne. Rozmyslam ze to tiez vycistim ale nejako sa mi nechce robit nieco co funguje.
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Keď som mal problém s egr, tak som skúšal hýbať aj tou tyčkou na regulátore. Kvôli blbému prístupu sa mi s tým podarilo pohnúť len trochu, asi 1 cm, ale to možno preto, že som tam dotiahol len špičkami prstov. Ale aj to mi stačilo, chcel som len vedieť, či sa to vôbec hýbe :)
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

Autor témy
Lubo-ss
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44

No cca 1cm sa to hybe aj mne, ked som pozeral na to turba z TDI-cka tak sa mi zdalo ze to ma ale vacsiu vychylku, mozno ze sa mi to iba zdalo gedze tam je turbo zo zadu motora. Mozno riesim zbytocnosti ... ale za zmienku to stoji :acute:
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Väčšinou sú zanesené lopatky vnútri turba, to sa čistí pieskovaním po rozobratí turba. Inak neviem aký má efekt vyčistenie regulátora - ani neviem či sa to dá rozobrať.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

Autor témy
Lubo-ss
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44

Nemyslel som ze je chyba v samotnom regulatore ale v tom naklapacom mechanizme. Kamos to cistil normalne arvou a zubnou kefkou - vypadalo to ako nove a slo s tym lahucko hybat. Pytam sa preto lebo sa mi zda ze vzhladom na dlzku tej tycky sa hybe nejak malo... a nechcem to zbytocne rozoberat
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Neviem ako vam,ale ja som kupil nove turbo a pohnut v prstoch tou tyckou mi dalo dost prace....
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Inak Lubos - ss ak sa ti nieco nezda napoj budik a zneraj ako tlaci.....
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....

Autor témy
Lubo-ss
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44

Rozmyslam o celej zostave budickov: tlak turba, teplota oleja, tlak oleja...nieco co ukazuje priblizne presne a nestoji polku vyplaty :big_boss:
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Na dĺžku tyčky nepozeraj. Viac sa dá usúdiť z dĺžky ramena, na ktoré je pripojená a to je dosť kratučké. Takže aj ten pohyb, posun tyčky, nebude veľký.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Lubo-ss napísal:Rozmyslam o celej zostave budickov: tlak turba, teplota oleja, tlak oleja...nieco co ukazuje priblizne presne a nestoji polku vyplaty :big_boss:
http://tuning.shop5.cz/cz-detail-90677.html
http://tuning.shop5.cz/cz-kategorie-393 ... d3130.html
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Napísať odpoveď