akurát že tvoje turbo zatlačí 0,95 tak neviem skade by si nabral 1,5 :alfik napísal:Myslim,ze lepsie je zistit skutocny plniaci tlak turba a nie kolko dostava motor.Niekde budes mat dierku turbo ti uz bude tlacit 1,5 ale motor bude v skutocnosti dostavat 1,1...
Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu
Pravidlá fóra
Prispevky su automaticky premazavane 60dni od posledneho zobrazenia.
Prispevky su automaticky premazavane 60dni od posledneho zobrazenia.
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Ha-ha-haalpiners2 napísal:akurát že tvoje turbo zatlačí 0,95 tak neviem skade by si nabral 1,5 :alfik napísal:Myslim,ze lepsie je zistit skutocny plniaci tlak turba a nie kolko dostava motor.Niekde budes mat dierku turbo ti uz bude tlacit 1,5 ale motor bude v skutocnosti dostavat 1,1...
Nahodou na 1.3 som ho uz mal pridane..... :dirol:
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Aaaa,tak to som nevedel.alpiners2 napísal:to je v poriadku, pri deravej hadici by ti pekne triaslo ručičkou na budíku.
Teraz sa mi naskytla taka otazka,ked hovorime o turbe.Kde by som zohnal ventil na regulaciu tlaku.Myslim nieco take ,ako je na domacich kompresoroch,ale nejaky taky fakt maly....Rozpatie 0-3 bary.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41
ak nepôjdeš do nejakých extrémnych výkonov tak piesty aj kľuka vydržia. ale povedal by som že ťa to vynde dosť draho. turbo, intercooler, hadice, regulátor na turbo, odfukový ventil, budík na turbo. ladenie softu nebude tiež lacná záležitosť. pri chudobnej zmesi prepáliš piesty, pri bohatej tiež :blush2:
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41
sarkan napísal:toto je jasný príklad nedokonalosti ecm (program na úpravu). Tiež som s ním kedysi skúšal pracovať....alpiners2 napísal:alfa romeo 159 2,4 jtdm 200ps - mapa tlaku turba. niekto sa na to pýtal tak to prikladám.
tie čísla v tabuľke od 0-100 znamenajú stlačenie plynového pedála, v ľavom stĺpci tie čísla vyjadrujú otáčky motora
Takáto je ralita:
V bočnom stĺpci sú síce otáčky, ale hodnoty absolútne nesedia. V hornom riadku je záťaž motora (kalkulovaná), teda nie stlačenie plynu. Záťaž je ovplyvnená mnohými faktormi a bez skutočného rozsahu záťaže je úprava tlaku turba iba tápanie. Faktom je, že posledné 4 stĺpce sú ohraničením hodnôt záťaže a líšia sa len minimálne.
Prepočet na tlak je divoký, v nízkych otáčkach príliš nízky, a hodnoty nie sú originál, ale po úprave, turbo astalavista :bye:
takže som spravil print screany mapy turba v mojom galaxi. jedena mapa v winolse, jedna v ecm verzia 6.2. tak si to porovnaj.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13
cau ja som Robo ked s a mi podari tek tento vikend planujem dobehnut po ten kabel cca piatok sobota blisie poslem sms resp zavolam a ci by si mi potom tiez neukazal co a ako sa nahrava new soft mapa a pd popripade nejake upravy na moju ar 156 77kw tak zatial
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13
alpiners2 napísal:ja ho mám na lavom stĺpiku
posli f oto na tdi@zoznam.sk ako to vyzera na tom stlpiku
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Drzi to turbo pri takom tlaku?takže som spravil print screany mapy turba v mojom galaxi. jedena mapa v winolse, jedna v ecm verzia 6.2. tak si to porovnaj.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....