Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Otazky ohladne chiptuningu
Pravidlá fóra
Prispevky su automaticky premazavane 60dni od posledneho zobrazenia.

robo22
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13

kde je najlepsie imiestnit odbocku na budik turba .....Pokec uz aj davnejsie som od niektorých chalanov pocul ze odbocku na hadicku od turba dali presne na tu malu hadicku co ide k regulatoru a niektory to zasa davaju na tu hrubu hadici co ide do sania tesne pred sanim nie su tam uz tzv skreslene udaje hodnota tlaku ? ako ked je namontovana na tej malej hadicke hned od turba ?

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

čau robo. namontuj to medzi turbo a motor, na sanie. cez výkend som montoval aj ja budík, tak to odfotím a hodím na net aby si videl kde to mám zapojené. skúšal som to aj cez to Téčko zapojiť ale ukazovalo to hlúposti.

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Na tej hadicke k regulatoru to ukazuje dobre.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

tu je to foto. je to dať lepšie na sanie. zistíš skutočný plniaci tlak. ja som tak zistil že som mal deravú turbohadicu pri intercooleri, síce malá diera ale na budíku to bolo zbadať. :biggrin:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

robo22
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13

sakra ono to tam mas dobre spravene mas tam plast miesto kde to mozes navrtat !


takze to vrtnem do hlavyý ako si mi hovoril ? idem ho z ajtra kupit tak uvidim ale o dieru ani tak nejde ako o montaz budika chcel by som ho dat pred volant medzi ukazovatele otacok a rychlosti presne do stredu na vrch

robo22
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13

medzi
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

...a čo tak ľavý stĺpik?
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

ja ho mám na lavom stĺpiku

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Myslim,ze lepsie je zistit skutocny plniaci tlak turba a nie kolko dostava motor.Niekde budes mat dierku turbo ti uz bude tlacit 1,5 ale motor bude v skutocnosti dostavat 1,1...
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

na budiku to hneď spoznáš
Napísať odpoveď