Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Otazky ohladne chiptuningu
Pravidlá fóra
Prispevky su automaticky premazavane 60dni od posledneho zobrazenia.

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Toto isté turbo (GT 1544) sa používa aj u Octavie I. a Golfu, kde je fabricky nastavené na 1,1 Bar. Výrobca k tomuto modelu udáva max. dlhodobo prípustný tlak 1,5Bar. Samozrejme, že čím viac tlaku, tým vyššie otáčky a kratšia životnosť. Preto nejdeme na 1,5, ale len na 1,2. Pre ilustráciu, väčšina turieb Garrett pre diesely je stavaná na tlak do 1,5Bar , a napr. motory common rail 2. generácie (multijet) majú už výrobcom nastavený tlak na 1,3Bar.
A co unijet.Ten ma myslim rovnake turbo ako multijet,alebo sa mylim?
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....

migeljtd
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 13:23

ahoj sarkan, ako postupovat pri tomto zakroku ??? Tlak zvýšiš u 1.9JTD 105k tak, že rozoberieš regulátor a skrátiš tyčku o 1cm. Bude to potom plniť cca na 1,2Bar. vies mi to nejak konkretizovat, kde to najdem ???? asi na turbe ze ? je ten zakrok zlozity ????? podla textu co si napisal to vyzera jednoducho
Fiat Bravo 1.9 JTD grigio steel

paldo3
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 15 Mar 2009, 16:39

sarkan nazdarek,.,.,počuj kolko by stalo take chipnutie 2,4jtd 100kw?,.,.,.nebude to mat vpliv nejak ekstremne na lamelu? lebo som počul že hu može rostrhnut,alebo take niečo

migeljtd
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 13:23

sarkan prosim ta vies mi povedat trebars s tejto fotky , ktora cast je regulator ???? az sa to tu wobec nachadza :clapping:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Fiat Bravo 1.9 JTD grigio steel

migeljtd
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 13:23

alebo s tejto dalsej fotky
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Fiat Bravo 1.9 JTD grigio steel
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

:) nie je to tá dózička s tým tiahlom/tyčkou?...do dózičky by mala ísť hadička
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

len opatrne :acute:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

migeljtd
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 13:23

a ma to niekto s vas tak spravene ??? aj by som sa do toho pustil :clapping: , co tym ovplyvnim ???? je tam nejaky citelny rozdiel ??? sarkan tu pisal ze to bude potom tlacit cca 1.2 bar , aky to ma dopad na turbo ?
Fiat Bravo 1.9 JTD grigio steel

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

keď je tam 1544 tak zvláda 150ps.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

alfa romeo 159 2,4 jtdm 200ps - mapa tlaku turba. niekto sa na to pýtal tak to prikladám.

tie čísla v tabuľke od 0-100 znamenajú stlačenie plynového pedála, v ľavom stĺpci tie čísla vyjadrujú otáčky motora
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Napísať odpoveď