Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Otazky ohladne chiptuningu
Pravidla fóra
Prispevky su automaticky premazavane 60dni od posledneho zobrazenia.

Autor témy
sarkan
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: Čt Ún 19, 2009 6:05 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Trenčín

Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Příspěvekod sarkan » Pá Ún 20, 2009 1:33 pm

Ahoj všetci. Toto je miesto, kde rád odpoviem na všetky Vaše otázky ohľadne úprav motorov (ak budem vedieť :wink: ).
www.alfatuning.sk


migeljtd
Příspěvky: 10
Registrován: Pá Ún 20, 2009 1:23 pm

JTD

Příspěvekod migeljtd » Pá Ún 20, 2009 3:37 pm

ahoj sarkan, ja len ze sa ti chcem podakovat za to ako si mi chipoval to bravo, bol som 9.1.09 oficialne na STK a EK a vsetko bez problemov , namerane hodnoty boli este mensie ako priemer , sice neviem ci si ma pametas ,lebo si mi to cipoval 8.4.2008 :D , take strieborne brafco


Autor témy
sarkan
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: Čt Ún 19, 2009 6:05 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Trenčín

Příspěvekod sarkan » Pá Ún 20, 2009 4:55 pm

Rado sa stalo. Niečo si spomínam, jedno Bravo po čipe som naÅ¡iel aj na youtube. Nie je to to Tvoje?
www.alfatuning.sk


migeljtd
Příspěvky: 10
Registrován: Pá Ún 20, 2009 1:23 pm

re

Příspěvekod migeljtd » Pá Ún 20, 2009 6:17 pm

tak mam aj ja nejake to video na youtube :D ale ci to je presne ono neviem , inak pred tou emisnou som tam 2dni dozadu nalial aditivum proti dymivosti a bolo to uplne super,inak som naozaj spokojny, a asi tyzden dozadu som bol pozriet jeden inzerat, na chlp rovnake bravo jak mam ja , malo nabehane cez 320tis km, bol som sa na nom odviezt a mozem povedat ze auto bez chipu neni auto :D , to JTDcko bolo uplne mrtve , nevedel som ci idem bicyklom,alebo autom :D

Avatar uživatele

Xenn
Hlavný Administrátor
Příspěvky: 650
Registrován: Stř Ún 18, 2009 1:57 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.5 V6 24V
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Xenn » Pá Ún 20, 2009 8:17 pm

Kolko vies vydolovat hp s cipom? Ja rozmyslam ze najprv kupim vacky, dam spravit nerezove zvody a ten diel po kat a potom dam chip. len tie vacky stoja asi 17tis ceskych :( furt lepsie ako origo autodelta 80tis :roll:
Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section


Autor témy
sarkan
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: Čt Ún 19, 2009 6:05 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Trenčín

Příspěvekod sarkan » So Ún 21, 2009 11:01 am

Myslíš z benziňáku, či z dieselu? U dieselu je to 15-20% navrch, dá sa samozrejme aj viac, ale to sú marketingové hodnoty... U benzínu je to podľa otáčok. Ak sa podarí zdvihnúť krútiaci moment o 7-8%, je to super. Potom posunieÅ¡ obmedzovač a máš v podstate nárast výkonu okolo 10-20%. Bez posunu obmedzovača dosiahneÅ¡ 5-10%.
www.alfatuning.sk

Avatar uživatele

Xenn
Hlavný Administrátor
Příspěvky: 650
Registrován: Stř Ún 18, 2009 1:57 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.5 V6 24V
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Xenn » So Ún 21, 2009 12:01 pm

Ano pri benzine som myslel. Inak ani neviem kde ma V6 seriovy strop tusim niekde na 7.5 alebo 8tis ot. s vackami a chipom to kam az pojde :)
Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section


Autor témy
sarkan
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: Čt Ún 19, 2009 6:05 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Trenčín

Příspěvekod sarkan » Stř Ún 25, 2009 8:44 am

Pokiaľ máš ostré vačky a stíhajú ventilové pružiny, tak otáčky by Å¡li navýšiť do takých hodnôt, aby stredná piestová rýchlosť nebola kritická, to znamená, že u V6 max. + 800ot/min.
www.alfatuning.sk


novak
Příspěvky: 1
Registrován: Čt Ún 26, 2009 3:37 pm

chip...

Příspěvekod novak » Čt Ún 26, 2009 3:44 pm

Zdravim,Aky ma vyznam si namontovat chip a neskracuje sa zivotnost motora?dik


Autor témy
sarkan
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: Čt Ún 19, 2009 6:05 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Trenčín

Příspěvekod sarkan » Čt Ún 26, 2009 7:54 pm

Čip sa nemontuje, ale prepisuje sa jeho obsah, teda softvér, ktorý riadi motor. Dá sa tým výrazne zvýšiť pružnosť motora i jeho výkon. Životnosť to skracuje, ale miera je závislá od vodiča, od takmer nulového skrátenia (väčÅ¡inou) až po výrazné, najmä pri zanedbávaní servisu, drastickom Å¡týle jazdy a jazde v extrémnych podmienkach. Takže áno, čiptuning znižuje životnosť, ale nie tak významne ako zlý vodič. Motor s dobre urobeným čipom a rozumným vodičom najazdí dajme tomu namiesto 800tis km iba 780 tis km. Zato nenačipovaný motor s "ničiteľom", ktorý mu Å¡liape na krk studenému, predlžuje výmeny oleja, vypína motor pred vychladnutím turba, jazdí dlhodobo na plný plyn, ten nevydrží ani 250 tis km.
www.alfatuning.sk


Vrátit se na “Chiptuning”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Přihlásit se  •  Registrace