Takze ako som slubil tu je postup. Dufam ze na nic nezabudnem:
-zhodit koleso
-povolit maticu na poloosi (uvolnit zaistenie, najlepsie sekacom, matica pojde aj tak nova) K tomuto su najlepsie dvaja ludia, jeden silno stlaci brzdu a druhy povoluje maticu
-demontovat brzdic
- demontovat kotuc
- odpojit capy vrcneho a spodneho ramena + cap riadenia
- odpojit kabel k cidlu ABS (konektor je pod kapotou v motorovom priestore a kabel je uchyteny v plastovom drziak pod podblatnikom)
-cela tehlica ide von
-odkrutit 4 srouby s imbusovou hlavou ktore drzia lozisko
-vybit naboj z loziska a oddelit ho od salky loziska (najlepsie sekac, kladivo a flexa)
-vybit z tehlice lozisko, POZOR na snimac ABS
-nalisovat nove lozisko (v mojom pripade ma magneticke snimanie na ABS tak najlepsie pod lisom pretoze pri "lisovani kladivom" moze magnet prasknut)
Montaz je opacny postup demontaze.
Navod - Vymena loziska
-
Autor témy - Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44
musis vybit tu prirubu kde je namontovany kotuc..potom sa tam dostanes, inac konstrukcne mohol byt ten naboj troska vacsi a bolo by to OKmfuska napísal:a ako sa ti podarilo povolit tie imbusove sroby na naboji, ked je k nim taky na figu pristup?
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
-
Autor témy - Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44
Vybrat ide, ale vacsinou sa poskodi, treba sa s tym pohrat. Treba ti: nejake WD-cko, krabicku cigariet a vela nervov... pri vymene loziska ho ale netreba vyberat.
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!