material: 13 orech,.+ predlzeny nadstavec
17 kluc a 16 kluc - tycka stabilizatora
dlhe dva srubovaky - ploche
zahnuty drot na zvaranie
svetlo
2 ks -silent-moog al.ine
2ks hever
17 trhak na sruby kolies
v prvom rade demontujeme koleso, auto si dobre podlozime , z boku pekne vidiet na silentblok, ktory je uchyteny zo spodu dvoma srubami 13, povolime obidve sruby a vytiahneme ich, potom povolime tycku stabilizatora dole , pripra.si drot , kt.je nakonci ohnuty a vyberieme horny uchyt ide to tazsie , netreba sa bat treba potiahnut , pokial mame horny uchyt dole , zoberieme srubovak rukou si pridvihneme hlav.stabilizator a vyberieme gumu , ide to celkom dobre , pripravime si novu gumu z vnutra trochu premazat vazelinou aby sla lepsie dnu, dame ju na povodne miesto kde bol stary silent. , je to docela babracka ale da sa to , treba ju podvihnut srubovakom a druhym zatlacit za drazku , kt.je na stabilizatore.Bude sa nam posuvat spodny uchyt , moze me ho vybrat alebo le zastrcit hlbsie smerom od seba , ked mame gumu na stabilizatore , drotom potiahneme a vyrovname spodny uchyt na diery a gumu, zoberieme vrchy uchyt a dame ho na slilent , nebat sa treba pouzit trochu sily, tak sme skoro na konci , horny uchyt ma take zarazky , ktore idu do spodneho uchytu aby lepsie sadol nastavime si uchyt rovne a zo spodu zasrubujeme srubu, ta okruhla zarazka musi pekne padnut do diery cez , kt.ide sruba, zo spodu ako davame srubu sa to da pekne kontrolovat a zhora drotom posuvat, aby to sedelo, zatiahneme sruby a je to , potom zakrutime tycku stabilitatora , pokial by to slo tazko treba si podvihnut rameno dalsim heverom.
je to navod na ar 156 1,9 jtdm - crosswagon 110kw , povodne boli tedgum a vydrzali celkom slusne 35000km,teraz som dal moog, takze to snat niekomu pomoze v pohode sa to zvladnut za 3 hodky s cigaretkou , pripravte si nejaku deku na krize ,bo vsetko sa skoro robi v
lahu, kto ma problemy s platnickami neodporucam
vymena prednych silentblokov hlavneho stabilizatora
-
- Príspevky: 750
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
v pripade ze to uz bolo menene a uchyt so silentom stabika nieje zvareny do kopy tak sa to da vymenit takto,ale ja odporucam vyberat tyc stabika celu von..to je + - 30 min roboty navyse pokial je clovek zbehly v povolovani napravnice ono to treba stlacit vo zveraku a zabodovat a musi to vydrzat min 100 tis km nech to drzi tak ako je to od vyroby, inak dobry navod
A daj postup keď ešte neboli menené.
to už tak jednoducho nejde
to už tak jednoducho nejde
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423