FIATECUSCAN


R3LiCK
Príspevky: 226
Dátum registrácie: 24 Apr 2012, 13:44

berem to ako ano :D tak idem objednat ;)
Alfa Romeo 2.0 T.S Sport Packet - 114 KW (155PS)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mysiak83
Príspevky: 281
Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43

Ja mám teraz páni iný problém. Mám bluetooth adaptér a ten funguje s FES pohodlne. Prišiel mi teraz kábel KKL s prepínačom pinov lebo som chcel mať kábel aj na Seata. Dnes som to skúšal. Prišiel kábel aj s miniCD na ktorom sú ovládače. OK. Windows ovládače nenašiel tak som mu ich install s CD. V správcovi zariadení: Zariadenie pracuje správne. Vo FES test kábla ok, KKL/VAG nájdený na porte COM12, ale nepodarilo sa pripojiť k ECU. Neaké typy?
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon

Jans
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 12 Apr 2010, 07:17

Brumik nams to nacipovane? Problem mas v regulacii tlaku turba.
Mas vysoky tlak. Mala by sa ti rosvietit kontrolka poruchy motora. Pricom by sa mal znizit vykon.
Lancia Kappa sw 2.4jtd-drič
Používateľov profilový obrázok

BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

Jans - nie, chipovane to nie je, aspon co ja viem...urcite sa s tym nerobilo nic posledne skoro 4 roky co je to na slovensku...myslis ze turbo tlaci viac ako by malo? a potom motor hodi do nudzoveho ze? lebo presne tak sa to stalo, prudsie som pridal a prd, kontrolka motora a hladky diesel...
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

jj Jans ma pravdu zatuhnuta regulacia.. vycistit
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

hej, uz som trocha googlil a ze to moze byt bud naklapanie lopatiek alebo este tlak paliva...ten si dnes pozriem a uvidim :)
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

prosim vas o radu - mam FES ten co tu dal mysiak, kabel som si po tom ako mi pisalo ze mam zly port nastavil na COM1 lenze - ked si tam zvolim 156 1,9JTD tak mam na vyber dve RJ co sa motora tyka. Hrudky mi vravi ze mam sa napajat na tu s kratsim nazvom, ale pri nej mi pise ze ECU neodpoveda. A ked sa napichnem na tu dlhsiu tak tam mi zasa vyhodi chybu s ISO kodom. Takze sice sa dostanem dovnutra, ale ked si dam merat hodnoty tak by to pise celkom kraviny co som tak pozeral od oka...vie niekto co s tym? napadla ma zatial jedine ina verzia FES...vdaka
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

a aku mas verziu fes? mas tam moznost scan vozidla F11 tam ti vypise ake jednotky mas a podla toho sa musis potom napajat... ak sa napajas na inu RJ presne toto ti vypise s ISO... ak mas verziu fesu 2.5 tak daj pozor aku 156 volis.. jedna je tam s 02 a jedna bez ty mas asi tu 02 ked mas jtdm
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

Danni vravim, mam tam na vyber iba dve RJ, na jednu ma nenapoji vobec a pri druhej mi vypise ISO kod zly...ak si dam scan vozidla, tak mi tam vyhodi tu dlhsiu EOBD ci ktora to je, a pri nej mi po napojeni vyhodi ISO kod
//verziu mam tu co je tu dana, tusim 3,6
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

no ak si urobil scan vozidla a rj motora ti urcilo tak taku istu musis hladat.... ak si ju nasiel a sa nevie napojit tak bud to je problem s driverom alebo kablom

edit: skus sem hodit screen zo skanu
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Napísať odpoveď