výmena vzduchového filtra JTD

Napísať odpoveď

Autor témy
ellubo
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 03 Nov 2010, 05:03

výmena vzduchového filtra

Kód: Vybrať všetko

https://rapidshare.com/files/2403337123/156_JTD_vzduchový_filter.pdf
Alfaromeo 156 1,9JTD 2005
Alfaromeo 146 1,6 TS 2000
Používateľov profilový obrázok

BECKO
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 10 Nov 2011, 17:38
Kontakty:

skvela pomocka... je nieco podobne aj na vymenu palivoveho filtra? :)
*bečko
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

palivovy vymenis ako nic staci odpojit hadicky konektor drzia ho 3 10 ky matky a vyberes von ked zhodis filter ja som prefukal vzduchom ak by nieco nahodou bolo a nezabudnut do noveho filtra naliat naftu :)
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

U mňa ho držia dve 13 matky a naftu doňho liať netreba, stačí dvakrát nažhaviť. Inak môže po prvom štarte motor zdochnúť. Filter môže mať zospodu našrubovaný snímač vody v palive. Na to treba dať pozor, už sa mi stalo, že do nového filtra mi snímač nepasoval, bol iný priemer závitu.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

BECKO
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 10 Nov 2011, 17:38
Kontakty:

ja tam uz ten snimac nemam... bol dolamany :)
*bečko
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

ja som tiez nedavno menil pal. filter,iba som povolil tri matice ,odpojil konektory,vytiahol som ho troska vyssie aby som nasunul retiazkovy kluc na filtre a povolil... hadice som neodpajal... naskrutkoval som novy ,vsetko pozapajal,dotiahol matice... potom som zapol kluc,bolo pocut ako tecie nafta do neho,potom este dvakrat a bolo...ani nezakaslal,ked som ho natocil... :D
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

presne tak, ked chces, dolejse naftu do filtra, ak nie, staci dva tri krat otocit klucikom a system sa zaplni sam. a to iste plati aj pri jazdeni na doraz. ak niekomu dojde nafta, staci doliat a par krat otocit klucikom aby si o natiahlo naftu.. a potom to bude fungovat :)
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Napísať odpoveď