Takze po nedavnej skusenosti som sa rozhodol napisat Tip k problemu so servom.
Ak sa Vam nahodou stane, ze zrazu zacne haprovat servo, zacne hucat a ist nepravidelne, pozrite pod auto, ak je tam bordovocerveny flak pod vodicovou stranou jednym s problemov moze byt netesnost sevohadic, ktore su niekde pod vodicovym svetlom (aspon pri V6 tomu tak je)
V mojom pripade to bola vec starych hadic a starych eskapasok, ktore uz neudrzali tlak servooleja a zacali ho prepustat von.
Oprava spocivala v dvoch novych tlakovych hadiciach, styroch eskapaskach a 2l servooleja. Co sa tyka financii tak to vyslo zhruba 25e a casovo asi den roboty v garazi (s pomocou najadov, ale idealnejsi by bol zdvihak, pripadne jama).
Tip - Problem so servom
-
Autor témy - Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section