Strana 3 z 4
Re: Aký výfuk
Napísané: 13 Feb 2012, 14:09
od používateľa zdenko
tak za take hadice by som to ja nikdy nemenil - podla ma original je original.
Re: Aký výfuk
Napísané: 16 Apr 2014, 08:58
od používateľa denny224
ako s tym certifikatom, tiez by sami hodil jeden kusok
Re: Aký výfuk
Napísané: 16 Apr 2014, 11:02
od používateľa Xenn
denny224 napísal:ako s tym certifikatom, tiez by sami hodil jeden kusok
Ak mas na tom vyfuku stitok s cislom, skus napisat niekomu kto predava supersprinty a poprosit ho nech poziada vyrobcu o duplikat certifikatu. Ja som to tak spravil pri ragazzone a nebol problem, stalo to nejakych, neviem, 30e aj s postovnym.
Re: Aký výfuk
Napísané: 16 Apr 2014, 12:17
od používateľa denny224
hm 45e som dal za vyfuk
, a asi vela neskontrolujem ked uz je nahodeny vyfuk, asi sa budem tvarit ze to je dedicstvo po predoslom majitelovi
Re: Aký výfuk
Napísané: 16 Apr 2014, 13:15
od používateľa Xenn
mozno to bude menej
treba skusit, a ten stitok bol na spodnej strane tlmica, tak by stacilo len ahnut pod auto alebo tam supnut fotak
Re: Aký výfuk
Napísané: 20 Apr 2014, 16:43
od používateľa denny224
Nasiel som vplajaky certifikat od stareho vyfuku este, ta keby pytali ukazem ten, aj tak sa do toho pi*u rozumeju
Re: Aký výfuk
Napísané: 17 Júl 2014, 09:21
od používateľa denny224
No vyfuk mi po dlhsej dobe nejak prestava vyhovovat
... ako sa zmeni charakteristika zvuku ked nahodim front a central ? (v resp. keby som central dal urobit z nerezovych trubiek ?)
http://www.supersprint.com/en/BG/prod-1 ... 280BA.aspx
Re: Aký výfuk
Napísané: 18 Júl 2014, 08:01
od používateľa yetyGTA
Re: Aký výfuk
Napísané: 18 Júl 2014, 08:45
od používateľa Xenn
Trosku OT ale:
Potreboval by som nejakym vyraznym sposobom zredukovat teplo pod kapotou. Pomohli by tie termopasky na zvodoch? Po chvili agresivnejsej jazdy citim ake je to auto mrtve, ked sa rozohreje. Este zvazujem natiahnut nejaku vzduchovu hadicu aby sa to tam trocha rozohnalo.
Re: Aký výfuk
Napísané: 18 Júl 2014, 08:57
od používateľa yetyGTA
Neviem ci ti rozumiem. Chladiaca sustava by mala predsa udrziavat viac menej optimalnu teplotu motora. Ak sa prehrieva, cize teplota ti stupa nad 90°C tak je chyba tam.
Ak ti klesa vykon a neprehrieva sa, tak nasava teply vzduch. Co by nemalo, kedze cely OEM intake je robeny ako cold intake. Berie studeny vzduch z okolia.
Co ti tie pasky pomozu je udrzat trochu nizsiu teplotu kvoli ostatnym komponentom (napr. ECU, ktora je za motorom) a zlepsit odvod spalin udrzanim ich teploty (treba to brat ale s rezervou).
Potom je este jedna vec a to je teplota oleja. Tam vyrazne pomoze novy chladic (najma ked uz ho mas zvetrany), resp. upgrade na efektivnejsi (Autolusso ma nejaky Mocal kit). To by malo pomoct hlavne ked sa pohybujes a nestiha ti to za jazdy uchladit. Inak je tam termoventil.