Strana 1 z 1

PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 18 Máj 2009, 15:34
od používateľa sevenofnine
MAM TAKY PROBLEM, ZE MOJA V6 SA DOST ZOHRIEVA. KED IDEM MIMO MESTA TAK OK, ALE AK SA PREHANAM PO MESTE ALEBO IDEM DLHSIE DO KOPCA, TAK SA MI NESTACI CHLADIT MOTOR, TEPLOTA VYSTUPA AZ NA 100 STUPNOV A KAZDU CHVILU ZAPINA VENTILATOR. TAKTO SA NEZAHRIEVA ANI SKODA 120...
MA S TYM NIEKTO SKUSENOSTI??? JE ZANESENY CHLADIC, ALEBO ZLY TERMOSTAT, ALEBO..... ??????

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 19 Máj 2009, 13:23
od používateľa PetoNK
Môže to byť chladičom, vodnou pumpou, málo chladiacej kvapaliny. Ak by to bol termostat (neotváral by) tak by sa ti to hrialo aj mimo mesta zrejme. Skontroluj aj olej, jeden nikdy nevie. Ale ja by som to videl na chladič :focus:

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 19 Máj 2009, 17:39
od používateľa DonFabi
nemas nahodou LPG?

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 22 Máj 2009, 11:55
od používateľa sevenofnine
ano mam lpg. sekvencny brc, ale aj ked jazdim na benzine, je to to iste...

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 24 Máj 2009, 17:40
od používateľa zdenko
servus. ja to mam tak isto nic si s toho nerob .

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 24 Máj 2009, 18:21
od používateľa DonFabi
ja by som tipol na hlavy ze su krive..... akoze nechcem byt zly ale tak vam treba naco pchate do V6ky LPG :diablo:

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 25 Máj 2009, 11:23
od používateľa sevenofnine
zdenko napísal:servus. ja to mam tak isto nic si s toho nerob .
ty mas tiez lpg???

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 30 Máj 2009, 18:58
od používateľa zdenko
hej mam. a som spokojny velmi.

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 29 Aug 2009, 18:41
od používateľa alpiners2
toto iste mal kolega na roveri, tiez plyn. prepalilo mu to sedla ventilov a mierne skrutilo hlavu

Re: PREHRIEVANIE MOTORA

Napísané: 30 Aug 2009, 09:33
od používateľa zdenko
serva zabudolsom sem napisat uz sa neprehrieva.
problem bol v tom ze ventilatory chladica su dva a aj rychlosti chladenia motora su tiez dve. takze mas tam vde relatka ti spinaju podla udajov aka je aktualna teplota motora. ak je 78-83C tak sa zopne len jeden ventilator ak uz je vyssia a ten jeden nestiha vtedy zopne aj druhe relatko a idu oba na max. vykon az do vtedy dokym teplota neklesne.ja som si najprv myslel ze poistky su cau ale boli dobre , potom sme riesily predradne odpory - tie su tiez ok, potom relatka - ok, a nakoniec sme nasli jeden spoj prehriaty - a prepaleny kabel. - uplne bol tvrdy. takze to sa vymenilo aj spoj a cuduj sa auto max 90 a hned drzi potom stabilnych 82 c.
este ale ostala jedna zahada vzdy ked vypinam motor tak sa hned vypne aj ventilator . na inych autach vrci niekedy aj 5min este a mne sa vypne hned. takze este to budem riesit.