MAM TAKY PROBLEM, ZE MOJA V6 SA DOST ZOHRIEVA. KED IDEM MIMO MESTA TAK OK, ALE AK SA PREHANAM PO MESTE ALEBO IDEM DLHSIE DO KOPCA, TAK SA MI NESTACI CHLADIT MOTOR, TEPLOTA VYSTUPA AZ NA 100 STUPNOV A KAZDU CHVILU ZAPINA VENTILATOR. TAKTO SA NEZAHRIEVA ANI SKODA 120...
MA S TYM NIEKTO SKUSENOSTI??? JE ZANESENY CHLADIC, ALEBO ZLY TERMOSTAT, ALEBO..... ??????
PREHRIEVANIE MOTORA
-
- Moderátor
- Príspevky: 583
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54
-
Autor témy - Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 12:58
ano mam lpg. sekvencny brc, ale aj ked jazdim na benzine, je to to iste...
-
Autor témy - Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 12:58
ty mas tiez lpg???zdenko napísal:servus. ja to mam tak isto nic si s toho nerob .
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 12:55
serva zabudolsom sem napisat uz sa neprehrieva.
problem bol v tom ze ventilatory chladica su dva a aj rychlosti chladenia motora su tiez dve. takze mas tam vde relatka ti spinaju podla udajov aka je aktualna teplota motora. ak je 78-83C tak sa zopne len jeden ventilator ak uz je vyssia a ten jeden nestiha vtedy zopne aj druhe relatko a idu oba na max. vykon az do vtedy dokym teplota neklesne.ja som si najprv myslel ze poistky su cau ale boli dobre , potom sme riesily predradne odpory - tie su tiez ok, potom relatka - ok, a nakoniec sme nasli jeden spoj prehriaty - a prepaleny kabel. - uplne bol tvrdy. takze to sa vymenilo aj spoj a cuduj sa auto max 90 a hned drzi potom stabilnych 82 c.
este ale ostala jedna zahada vzdy ked vypinam motor tak sa hned vypne aj ventilator . na inych autach vrci niekedy aj 5min este a mne sa vypne hned. takze este to budem riesit.
problem bol v tom ze ventilatory chladica su dva a aj rychlosti chladenia motora su tiez dve. takze mas tam vde relatka ti spinaju podla udajov aka je aktualna teplota motora. ak je 78-83C tak sa zopne len jeden ventilator ak uz je vyssia a ten jeden nestiha vtedy zopne aj druhe relatko a idu oba na max. vykon az do vtedy dokym teplota neklesne.ja som si najprv myslel ze poistky su cau ale boli dobre , potom sme riesily predradne odpory - tie su tiez ok, potom relatka - ok, a nakoniec sme nasli jeden spoj prehriaty - a prepaleny kabel. - uplne bol tvrdy. takze to sa vymenilo aj spoj a cuduj sa auto max 90 a hned drzi potom stabilnych 82 c.
este ale ostala jedna zahada vzdy ked vypinam motor tak sa hned vypne aj ventilator . na inych autach vrci niekedy aj 5min este a mne sa vypne hned. takze este to budem riesit.
rychlo nejazdím - len nízko lietam