PREHRIEVANIE MOTORA

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 2.5 V6
Napísať odpoveď

Autor témy
sevenofnine
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 12:58

MAM TAKY PROBLEM, ZE MOJA V6 SA DOST ZOHRIEVA. KED IDEM MIMO MESTA TAK OK, ALE AK SA PREHANAM PO MESTE ALEBO IDEM DLHSIE DO KOPCA, TAK SA MI NESTACI CHLADIT MOTOR, TEPLOTA VYSTUPA AZ NA 100 STUPNOV A KAZDU CHVILU ZAPINA VENTILATOR. TAKTO SA NEZAHRIEVA ANI SKODA 120...
MA S TYM NIEKTO SKUSENOSTI??? JE ZANESENY CHLADIC, ALEBO ZLY TERMOSTAT, ALEBO..... ??????
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Môže to byť chladičom, vodnou pumpou, málo chladiacej kvapaliny. Ak by to bol termostat (neotváral by) tak by sa ti to hrialo aj mimo mesta zrejme. Skontroluj aj olej, jeden nikdy nevie. Ale ja by som to videl na chladič :focus:
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

DonFabi
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 20 Mar 2009, 12:01

nemas nahodou LPG?
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Lancia Phedra 2.2 JTD Blu Met.
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa

Autor témy
sevenofnine
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 12:58

ano mam lpg. sekvencny brc, ale aj ked jazdim na benzine, je to to iste...

zdenko
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 12:55

servus. ja to mam tak isto nic si s toho nerob .
rychlo nejazdím - len nízko lietam
Používateľov profilový obrázok

DonFabi
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 20 Mar 2009, 12:01

ja by som tipol na hlavy ze su krive..... akoze nechcem byt zly ale tak vam treba naco pchate do V6ky LPG :diablo:
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Lancia Phedra 2.2 JTD Blu Met.
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa

Autor témy
sevenofnine
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 12:58

zdenko napísal:servus. ja to mam tak isto nic si s toho nerob .
ty mas tiez lpg???

zdenko
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 12:55

hej mam. a som spokojny velmi.
rychlo nejazdím - len nízko lietam

alpiners2
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 11:41

toto iste mal kolega na roveri, tiez plyn. prepalilo mu to sedla ventilov a mierne skrutilo hlavu

zdenko
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 12:55

serva zabudolsom sem napisat uz sa neprehrieva.
problem bol v tom ze ventilatory chladica su dva a aj rychlosti chladenia motora su tiez dve. takze mas tam vde relatka ti spinaju podla udajov aka je aktualna teplota motora. ak je 78-83C tak sa zopne len jeden ventilator ak uz je vyssia a ten jeden nestiha vtedy zopne aj druhe relatko a idu oba na max. vykon az do vtedy dokym teplota neklesne.ja som si najprv myslel ze poistky su cau ale boli dobre , potom sme riesily predradne odpory - tie su tiez ok, potom relatka - ok, a nakoniec sme nasli jeden spoj prehriaty - a prepaleny kabel. - uplne bol tvrdy. takze to sa vymenilo aj spoj a cuduj sa auto max 90 a hned drzi potom stabilnych 82 c.
este ale ostala jedna zahada vzdy ked vypinam motor tak sa hned vypne aj ventilator . na inych autach vrci niekedy aj 5min este a mne sa vypne hned. takze este to budem riesit.
rychlo nejazdím - len nízko lietam
Napísať odpoveď