V6 v 156 a 166 - rozdiel

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 2.5 V6
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

pani, aky je rozdiel v tychto morotoch a prevodovkach? je tam nieco ine? jedine o com viem tak v 166-tke je dvojhmotny zotrvak a tym padom aj ina spojka. ale inak by to malo byt to iste. oravte ma ak sa mylim, a doplnte dalsie skusenosti
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

prave asi pred dvoma dnami som cital o 166 lebo ma to zaujalo a docital som sa ze do 166 sa oplati ist iba do automatu ze je tam nejaka japonska spojka a ze tie dvojhmotaky sa skoro kazia...
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

hyde21
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 31 Mar 2009, 21:52

Danni napísal:prave asi pred dvoma dnami som cital o 166 lebo ma to zaujalo a docital som sa ze do 166 sa oplati ist iba do automatu ze je tam nejaka japonska spojka a ze tie dvojhmotaky sa skoro kazia...
Never vsetkemu co sa pise, automaty v 166 boli archaicke zastarale 4kvalty ktore nielenze nevynikali spolahlivostou ale uz logicky vdaka ich sprevodovaniu bola zabita aj dynamika a akakolvek ekonomika jazdy.
Na cruisovanie to bolo super ale v spojeni s 1500kg kasnou 166 a 2.5 V6 s jeho biednym krutiakom 222Nm ti ide spotreba riadne hore oproti manualu a co sa dynamiky tyka tak ta kde tu moze nepripraveneho vyskolit nejeden cipnuty 1.9 traktor.
Dvojhmota sa do 166 davala koli maximalizacii komfortu, je to tazsie auto a rozbehy + zotrvacnost auta museli byt optimalizovane skor na hladkost pohybu.
O ziadnej zvysenej poruchovosti tych dvojhmot sa neda hovorit pokial tam teda nejazdilo nejake naharane hovado ktore sa s tym permanentne nevedelo poriadne pohnut, pripadne stale podtacalo motor. Vydrz spojky zavysela tak isto od medzikusu medzi pedalmi a sedackou - X ludom vydrzala povodna spojka 150-200tisic KM.

Pri manualoch platilo pravidlo ze 166 3.0 mala od zaciatku do konca vyroby 6kvalt totozny ako 156 2.5 ale staly prevod bol trochu dlhsi a tym padom bola natiahnuta kazda rychlost cca o 10%. Ronaky staly prevod ako ma 166 3.0 ma aj 156 GTA.
Do 166 2.5 sa daval 5kvalt od zaciatku vyroby az po rok 2000 kedy sa spolu s prechodom na euro3 preslo na manualny 6kvalt s rovnakym prevodom ako mal 3.0.
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Ides na to dobre, treba dat zo 166ky motor 3.0V6 s rj motora a rj imobilizeru... Elektrika by mala pasovat pri rovnakom roku vyroby, mechanika bude rozdieln alen v nejakom drziaku a podobne.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Napísať odpoveď