LPG do V6- skusenosti

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 2.5 V6

Emko9151
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02 Okt 2011, 11:37

Zaujímala by ma cena montáže a prihlásenia a taktiež servis ktorý je kvalifikovaný na V6 alfu. Ja mam 2,5 V6 nový model 141 KW. Taktiež aké veľké toroide ste schopný do nej dať. Dojazd na LPG a takéto drobnosti. Keď som nad tým uvažoval zaujímalo by ma ako počas jazdy na lpg pracuje palubak a či bude schopný ukazovať aketake udaje. Myslím že s info o dojazde sa mozem pri plyne rozlučiť. Skúste mi popisať ako to vlastne funguje u Vás. Za odpoveď vopred veľmi pekne ďakujem.
Používateľov profilový obrázok

Jarik
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 20 Jún 2009, 10:20

Firmu ktora montuje, musis hladat vo svojom okoli. Lebo je asi zbytocne ked ti doporucim manika co robi v cechach, mas to od ruky :D
Na V6 naozaj doporucujem LandiRenzo, moja stala cca 45.000czk. Prihlasenie nieje problem pokial to montovala certifikovana firma ktora da vsetky papiere co treba.
Palubny PC ti bude stale davat info len o benzinovych spotrebach, dojazdoch a pod.,cize pri jazde na lpg tam zbytocne nepozeraj. Resp. to ber ako najhorsiu moznost, lebo na plyn dojdes dalej. Neviem ako ti papa tvoja 2.5, ja mam na GTA dlhodoby priemer 14,5, plynu pri zbesilej jazde to vie zobrat aj v pohode 20. Ja to pouzivam na dlhe cesty, a na 45l nadrz prejdem max 300km, v meste 250.
Pocitam ze pri 2.5 V6 budes vo vsetkych cislach na tom iba lepsie.
156 GTA SW Azurra
156 2.0TS SW Nero - ex
33 1.8TD Rosso - kaputo
33 1.7 16V Rosso
33 1.7 16V Permanent
145 1.6 Boxer
166 2.0 V6TB

Emko9151
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02 Okt 2011, 11:37

Dnes som sa rozprával s chlapíkom co montuje splynovace a dobre referencie. Korejovce pri Svidníku. On mi tvrdil ze lambi renzo neodporuca lebo udajne po kazdom starte bez výnimky ide 25 sekund benzin. ako ti to funguje na GTA cke? Druhá otázocka preco nádrž 45 litrov viac nevoslo alebo tvoja volba ja som rozmýslal nad 60tkou ale neviem ako to bude s prietorom. Tretia otázocka mas nemas alebo co vravis na pridavne mazanie ventilov ktore sa použiva hlavne u japoncovs makými sedlami. A nakoniec ak sa nemýlim ty mas tu modrú kombi GTA cku s ceskými znackami. Teši ma raz som ta videl pri blšaku v ke nádherný zvuk nadherne auto. Kamarat chcel presedlat z coupe limitky na gta ale rozmyslel sa ja som mal len 1.8 a aj ked ju mam stale doma a je nadherna rychlost jej chýba v tom je V6 neporovnatelna. Tak este raz veľmi ma teši ja som Emil.
Používateľov profilový obrázok

Jarik
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 20 Jún 2009, 10:20

Nevidim nevyhodu v tom ze ide na zaciatku benzin. Pri teplom motore a opakovanom starte ti prepne automatika na plyn aj po niekolkych sekundach. Zavisi to od otacok. Pri studenom motore vidim zas vyhodu, ked to nejde na plyn kym sa trochu neohreje.
Nadrz mam 45ku preto lebo isla z praktickych dovodov do rezervy. Moze ist aj vacsia, na ukor kufra, a to som nechcel. Za dalsie podstatne, LPG som mal v aute uz pri kupe, cize to bolo mimo mna. Pridana hodnota.
Pridavne mazanie ventilov nie je potrebne. Na Busso V6 sa doporucuje trosku iny typ sviecok specialne pre lpg, ale neriesim to lebo hovorim ze na plyn robim len dialky. Jedno comu sa nevyhnes je vyhadzovanie chyby lambdy, lebo splodiny plynove maju kus ine zlozenie. Motor ale nejde v nudzovom rezime, bezi normalne, a pri par jazdach na benzin chyba sama zmizne.
Dik za pochvalu zvuku, tiez ho mam rad :P Rad ta uvidim pri nejakom stretku.
J.
156 GTA SW Azurra
156 2.0TS SW Nero - ex
33 1.8TD Rosso - kaputo
33 1.7 16V Rosso
33 1.7 16V Permanent
145 1.6 Boxer
166 2.0 V6TB
Používateľov profilový obrázok

sportwagon
Príspevky: 164
Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 21:28

viem že to sem nepatri, kolega ma Ford fiesta s origo splynovačom a ked štartuje tak mu to prepne na benzin a ako sa zohrieva cca1,5min tak až potom prepne na plyn ....... takže tych 25sek je aj malo
Honda Accord Tourer 2,4 V-TECH 149kw
AR 156 1,9JTD-M 125kw M-Jet Sportwagon 2004 EX
VW Passat GT DOHC 16V 100kw 1992 EX
Škoda Garde 130GLS 47kw 1985 EX

Emko9151
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02 Okt 2011, 11:37

Takto to je rozdiel každý splynovač je nastavený na nejakú teplotu kedy može pustiť plyn. Podľa toho čo som sa pýtal tak je to cca 38 stupňov. Ale tento talianský splyňovač benzín púšta pri každom štarte čo v jazde po meste znamená že často strieda benzín plyn.

Otázka cítiš na plyne zníženie výkonu?
Veľmi rád sa stretnem a pokecám, pamäatám že kamoš s coupe sa chcel povoziť dajak to riešili cez Normana z AutoArtu tiež alfak ale naftak ale dajak nevyšiel čas alebo čo. Mi sme tu v Prešove takí pacienti fiat coupe vs alfa. Takže stretko určite radi :)
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Neviem ako tie systémy majú správne fungovať, ale kamoš mal plynový Forman, štartoval na benzín a po chvíľke jazdy prepol na plyn.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Jarik
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 20 Jún 2009, 10:20

Emko9151 napísal:Takto to je rozdiel každý splynovač je nastavený na nejakú teplotu kedy može pustiť plyn. Podľa toho čo som sa pýtal tak je to cca 38 stupňov. Ale tento talianský splyňovač benzín púšta pri každom štarte čo v jazde po meste znamená že často strieda benzín plyn.

Otázka cítiš na plyne zníženie výkonu?
Veľmi rád sa stretnem a pokecám, pamäatám že kamoš s coupe sa chcel povoziť dajak to riešili cez Normana z AutoArtu tiež alfak ale naftak ale dajak nevyšiel čas alebo čo. Mi sme tu v Prešove takí pacienti fiat coupe vs alfa. Takže stretko určite radi :)

Pri jazde po meste nestrieda casto benzin/plyn, pri teplom motore ked sa pohnes, po par metroch uz prepina na plyn. Iba prvy studeny start trva dlhsie.
Vykonovy rozdiel zavisi od toho ako je system urobeny, podla vykonu motora. Ja ho citim, aj ked je drobny, a pri dialkovych jazdach nepodstatny, pri tomto vykone. A moj osobny nazor je ze charakter motora, myslim zatah, chod a take veci sa pri kazdom splynovaci zmeni. Aj pri najdokonalejsom systeme. Benzin je benzin no :biggrin
A pamatam ze Norman spominal, stretko nevyslo lebo ked stale ked som prechadzal cez PO som sa ponahlal, ale hadam sa uvidime.
156 GTA SW Azurra
156 2.0TS SW Nero - ex
33 1.8TD Rosso - kaputo
33 1.7 16V Rosso
33 1.7 16V Permanent
145 1.6 Boxer
166 2.0 V6TB

Emko9151
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02 Okt 2011, 11:37

no toho sa bojim že ta radost s zatahu a vykonu sa strati ale skusime to kamošov brat ma u dotycneho robeny brc a udajne po viacerých nastaveniach ma lepsi tah na plyne ako na benzine. Uvidime ako to nakoniec dopadne. Kazdopadne stretko by sme privitali asi všetci traja s Prešova. Snať sa raz zadarí.
Používateľov profilový obrázok

Jarik
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 20 Jún 2009, 10:20

Radost zo zatahu a vykonu sa u Busso V6 len tak nestrati, toto nieje Favorit s 43kW :biggrin Toho sa nieje preco obavat. Nakladmi na jazdu pojdes radikalne dole, otazka je kolko rocne najazdis, kedy sa ti tato nie mala investicia vrati.
Stretko pre kosicanov som spominal v sekcii stretnutia, zatial su dvaja cezpolni a ja, kosicania sa nejak neozyvaju. Ked pridete, vlastne hocikto, budem len rad. Z Presova to nieje taka dialka hadam :whistle


Tak co, ziadna reakcia....otrava plynom? :biggrin
156 GTA SW Azurra
156 2.0TS SW Nero - ex
33 1.8TD Rosso - kaputo
33 1.7 16V Rosso
33 1.7 16V Permanent
145 1.6 Boxer
166 2.0 V6TB
Napísať odpoveď