Variator

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 2.0 TS

Autor témy
PoulM
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 08 Máj 2009, 08:53

Tak variator vymeneny+remene+vodna pumpa a hneeed cítit rozdiel ale prekurvoval dva dni pri tom
ak nemate niekto dobru dielnu a mechanika tak neskúšajte doma.Ked zohnal prípravky easy ale dovtedy... :dash1:
Používateľov profilový obrázok

petros182
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 03 Dec 2011, 19:02

prosim ta kde a za kolko si zohnal variator bo moja alfa ma chvilu po starte ten skaredy yvuk tak asi variator je ko
Používateľov profilový obrázok

peterten
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 04 Feb 2010, 20:54

petros182 napísal:prosim ta kde a za kolko si zohnal variator bo moja alfa ma chvilu po starte ten skaredy yvuk tak asi variator je ko
predzvestou odchadzajuceho variatoru je po naštartovani, taky klepotavy "traktorovy" zvuk. to znamena,že variator treba vymenit. ked si toho nebudeš všimat a budeš s tym nejaku dobu jazdit, časom zistiš,že ten zvuk zmyzol. to znamena,že variator je už uplne KO... btw variator by som nemenil samostatne iba s rozvodami... inak variator samostatne stoji okolo 150e
Používateľov profilový obrázok

petros182
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 03 Dec 2011, 19:02

predchadzajuci majitel menil royvody pred predajom ale variator nie mna hrozne stve ten zvuk tak budem s tym daco musiet robit
Používateľov profilový obrázok

peterten
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 04 Feb 2010, 20:54

petros182 napísal:predchadzajuci majitel menil royvody pred predajom ale variator nie mna hrozne stve ten zvuk tak budem s tym daco musiet robit
jedine vymenit rozvody aj s variatorom
Používateľov profilový obrázok

petros182
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 03 Dec 2011, 19:02

fuu to bude asi pekne velka investicia
Používateľov profilový obrázok

Jarik
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 20 Jún 2009, 10:20

Je to drahe, ale zmizne ti ten dizlovy zvuk aspon, a bude fungovat natacanie vacky ako ma. Pri rozvodoch doporucujem, ked uz sa to robi. Sam som mal 2.0TS, a klepalo mi paradne.
Dalsie riesenie je kupa V6, ale to je zas drahsie :biggrin
156 GTA SW Azurra
156 2.0TS SW Nero - ex
33 1.8TD Rosso - kaputo
33 1.7 16V Rosso
33 1.7 16V Permanent
145 1.6 Boxer
166 2.0 V6TB
Používateľov profilový obrázok

petros182
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 03 Dec 2011, 19:02

a ma variator aj nejaky vpliv na vykon lebo medzi 2000 az 2800 otackami akoby sa mu nechcelo a nvm co s tym
Používateľov profilový obrázok

peterten
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 04 Feb 2010, 20:54

petros182 napísal:a ma variator aj nejaky vpliv na vykon lebo medzi 2000 az 2800 otackami akoby sa mu nechcelo a nvm co s tym
ano, určite ma. niekde som čital članok o tom,že s pokazenym alebo uplne mrtvym variatorom namerali niekedy aj o 50 koni menej čo je pri 2.0 už pomerne dost
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

jj je to tak. variator sluzi na spravne casovanie ventilov. ak to nefunguje ak ako ma, vykon auta klesa.
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Napísať odpoveď