menit klzne loziska na variatore mi pride dost zbytocne bo aj tak sa to zadre na klukovke
ak je ten variator fakt az tak nevyhnutne menit tak fajn ale najprv by som sa pozrel do olejovej vane a ked tak zmeral tlak oleja + pre labuznikov dorobil chladic oleja a dbal na kvalitnu olejovu napln (pao+ester baza)
-variator odchadza hlavne ak je ten olej na nic, jazdi sa na prilis nizkych otackach
-ta ze az to budete mat vymenene tak aby vam to znova nechrochtalo
Variátor
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
-
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 11 Dec 2011, 15:33
išlo o to že mne variátor klepal,takže výmena bola samozrejmosť,keď už je to rozobraté a tie ložiská sa opotrebovávajú tak prečo nevymeniť aj tie,možno by nebolo na škodu zmerať tlak oleja no na nízkych otáčkach rozhodne to auto nikdy nejazdilo a nejazdí ani teraz,olej sa mení cca každých 10 000 alebo raz za rok a lejem tam len 20Kčko rovnako ako predcházdajúci majitelia...po výmene sa klepot vytratil,motor má celkovo kludnejší chod ale okrem veriátora sa tam ešte robilo zopár vecí iných