Variátor

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 1.8 TS
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

menit klzne loziska na variatore mi pride dost zbytocne bo aj tak sa to zadre na klukovke :eh
ak je ten variator fakt az tak nevyhnutne menit tak fajn ale najprv by som sa pozrel do olejovej vane a ked tak zmeral tlak oleja + pre labuznikov dorobil chladic oleja a dbal na kvalitnu olejovu napln (pao+ester baza)
-variator odchadza hlavne ak je ten olej na nic, jazdi sa na prilis nizkych otackach

-ta ze az to budete mat vymenene tak aby vam to znova nechrochtalo
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

coli84
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 11 Dec 2011, 15:33

išlo o to že mne variátor klepal,takže výmena bola samozrejmosť,keď už je to rozobraté a tie ložiská sa opotrebovávajú tak prečo nevymeniť aj tie,možno by nebolo na škodu zmerať tlak oleja no na nízkych otáčkach rozhodne to auto nikdy nejazdilo a nejazdí ani teraz,olej sa mení cca každých 10 000 alebo raz za rok a lejem tam len 20Kčko rovnako ako predcházdajúci majitelia...po výmene sa klepot vytratil,motor má celkovo kludnejší chod ale okrem veriátora sa tam ešte robilo zopár vecí iných
Napísať odpoveď