odpojena vaha vzduchu

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 1.8 TS
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Brokenhorn
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 13 Aug 2013, 13:19

zdravim ... alfička na dvojke od spodu netaha vobec strašne sa dusi ale jakmile to vybehne nad 3000 otačok tak zrazu taha bez problemov poriadne ... tak som sa po prečitani kopy prispevkov rozhodol skusit odpojiť vahu vzduchu, každy spominal nejaky narast vykonu lebo RJ sa bude riadit nahratými mapamy ... mne po odpojeni vahy vzduchu skapinal akurat tak motor takže som s tym neušiel ani meter z parkovacieho miesta ... nvm ci to mam nechat chvilu bezat na volnobeh kym sa RJ prepne do nudzoveho režimu alebo jak lebo vstreky zasvietili ihned ... po zapojeni naspat auto ide v pohode akurat pod 3000 to netaha vobec a nad 3k zrazu fakt citelny skok ... najvyraznejsie to je na dvojke ... tak neviem

a este ta vaha je nova sice nejaka značka maxgear ale tiež som počul že po vymene sa musi nejak cez diagnostiku nakalibrovať alebo čo, može to byt aj tým ?
Vyberaj srdcom, jazdi srdcom ...
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

no to vyzera skor na lambda sondu potom svick...? no ak chces mat istotu tak zbehni na diagnostiku
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Napísať odpoveď