otáčky a štartovanie

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 1.8 TS

Martin
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 21:14

Danni napísal:Vam tiez po nastartovani drzi otacky cca 1300 neni to vela?? po zohriati uz je ok 900
ked máš studený motor a naštartuješ automaticky sa ti zopína sytič, tak preto máš otáčky cca 1300/min, až po určitom krátkom intervale otáčky klesnú. Mne to robí tak isto

Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

ahoy tak na tie kolisanie ti poradim ,, mal som stim probllem aj ja,, jednoznacne vymenit vahu vzduchu za novu alebo tu staru skus vycistis propylalkoholom ale mojom pripade fungovala vaha po vicisteni cca mozno 2 mesiace potom odisla nacisto tak som kupil origo vahu bosh a do teras mi to fachči ako ma :),,+ by som ti poradil vicistil aj skrtiacu klapku a myslim ze to bude ok .. a stim vykonom ties som mal problemi auto slo ale nejak sa mu nechcelo ihned po starte po vymene tej spominanej vahe vzduchu auto islo ako vymenene :),, tak vela stastia :)
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Kolísanie otáčok môže odstrániť aj reset RJ.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

enigma156
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 09:24

Pri tom Malibu robil volakedy diag za 500Sk za každé pripojenie na RJ. Ja som si kupil kabel na diag., lebo platit 20e len zato že to pripojí sa mi zdá trocha veľa a to ešte nič nevyrieši.

Martin
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 21:14

Dnes som bol v HM cars s mojím problémom čo som písal už minule a zistili mi že mám zlý variator, váha vzduchu je v poriadku a ten klepot spôsobuje variátor.

enigma156
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 09:24

A ako zistili že je zlý variátor, okrem toho že klepe?

Martin
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 21:14

enigma156 napísal:A ako zistili že je zlý variátor, okrem toho že klepe?
Kontroloval všetko cez diagnostiku čo by mohlo spôsobovať kolísanie otáčok a klepot motora, váhu vzduchu ale tú mám v poriadku a čo mi technik hovoril tak ešte auto dali na tester, lebo diagnostika nezobrazuje vadné časti motora kde nieje nejaké čidlo čiže až tam to zistili. Posedel som si tam cca 2 hodiny. Ale najskôr to bude variátor teda odídené tesnenie ako mi jeden popisoval o čo tu vlastne ide. Lebo ked mám studený motor naštartujem tak ide ticho, ale ako sa motor zohreje už klepoce čiže zle to tesní nieje požadovaný tlak na vačkách.

enigma156
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 09:24

Podľa mojej skusenosti ked je variator zly klepe za studena, ma volu v ozubení.
Pri zvýšení otáčok tlak oleja vymedzí volu v zuboch.
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

Jaroslav156
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 31 Dec 2010, 12:52

pri tom variátore je to rôzne mne tiež napr. klepal len za studena, ale zase kamarátovi klepe už stále, na mojej alfe to robilo aj také niečo, že občas fungoval vtedy mal motor fajn zvuk pri zošlapnutí plynu a aj ťahal, ale väčšinu času nefungoval a vtedy ťah z nízkych otáčok bol slabučký a zvuk motora znel inak a bolo cítiť silnejšie vybrácie do volantu pedálov...výmena nie je nejaká drahá položka pokial si to nedáš urobiť niekde v AR servise ja robím výmenu variátora za 160 Ečiek, spoločne s výmenou rozvodov 230 E, ja som ho vymenil a Alfa má o mnoho lepšiu dynamiku :yeah
Cosmo blue, Luxury packet
Napísať odpoveď