otáčky a štartovanie

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 1.8 TS
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Variátor zabezpečuje variabilné časovanie ventilov, je súčasťou rozvodov, v hornej časti. Najlepšie je spojiť jeho výmenu s výmenou rozvodov. Keď začne odchádzať, spôsobuje dízlový zvuk po štarte. Časom je ten zvuk častejší a silnejší. Objaví sa tiež výkonová diera medzi 4000 a 5000 ot.

How to change:

http://www.alfaromeoti.com/Alfa%20Romeo ... 0spark.pdf
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

faier5
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 23 Mar 2009, 23:29

diki moc konecne som mudrejsi :dance4: nemas nieco taketo..navody ale v slovencine :friends:

szofi
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 10 Máj 2009, 11:48
Kontakty:

NiKKi napísal:
szofi napísal:cafte. co stoji na slovensku vaha vzduchu? bo mam podobny problem, len mne to kolise medzi 300 az 2000 a sem tam zdochne. no a v irsku to stoji vyse 200€ :cray:
Vaha vzduchu do 75EURO original BOSCH
:dash1: a ja som dal 100€ za second hand. no asi si to zadovazim ked budem doma. v kazdom pripade dik za info ;)
Alfa Romeo 159 JTDM (150 k)
Alfa Romeo 147 1.6 TwinSpark (120 k)

paradajka
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 30 Máj 2009, 11:51

airplane napísal:ahoj fans 156 ky, potreboval by som poradit. Pocas jazdy pri zaradeni neutral mi motor nekontrolovane pridava a kolisu otacky od 800 do 1500. Ked vsak zastavim a motor necham bezat na neutrale, tak otacky su stabilne, konstantne. Pocas chladnejsich dni mi pri startovani ide motor na 3 valce, az po nejakej minute sa to upravi. Tiez nema motor svoj klasicky vykon po nastartovani, ale musim par minut pockat, kym sa dostane do formy. A este nieco, nieco mi vrzga v napravach, hlavne rano a je to pocut, ked prejdem po nejakych nerovnostiach. Rad by som to premazal, ale neviem presne kde. Dakujem vopred za Vase rady a skusenosti, ktore by mi pomohli. :bye: airplane
Nazdar, nevyriesil si uz nahodou svoj problem, takisto mi kolisu otacky a auto asi minutu po nastartovani na studeny motor nejde vobec do vykonu. Niekto vravi, ze to je vaha vzduchu, niekto ze snimac teploty chlad. kvapaliny, niekto ze lambda, tak neviem.

cupik
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 29 Okt 2009, 22:28

nazdar hoši... nevedeli by ste niekoho kto robí na okolí NR diagnostiku na alfu?

enigma156
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 09:24

Italpol v Nitre robia talianske autá aj diagnostiku

Martin
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 21:14

Nazdar, mám podobné problémy s otáčkami motora, ale opačný problém s klepotom motora. Za studena ide ticho, ale ked sa zohreje počuj klepot. Lenže ten klepot sa zjemní ked ho nechám na volnobehu. Bol som s tým u mechanika čo robí talianov a povedal mi že to môžu robiť aj váhadlá keď ostávajú tzv. vysieť. Netuším čo to môže robiť..díki za radu.

enigma156
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 09:24

Robil ti aj diagnostiku? ak nie tak to skus napichnut na PC mozno sa niečo dozvieš viac.

Martin
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 24 Okt 2010, 21:14

enigma156 napísal:Robil ti aj diagnostiku? ak nie tak to skus napichnut na PC mozno sa niečo dozvieš viac.
Nerobil ešte...dnes som sa bol informovať v HM cars za 20€ , sú lacnejší ako Fiat pri malibu.
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

Vam tiez po nastartovani drzi otacky cca 1300 neni to vela?? po zohriati uz je ok 900
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Napísať odpoveď