kontrolka vstreku

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre 1.6 TS

Autor témy
Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

zdravim ,, mam taky problem u 1.6 ts, rv 99,, niekedy mi svieti kontrolka vstreku to je taka mala kontrolka niekde pri 8 tisic,za otačkomerom, niekedy to nejde startovat len toci toci a na prazdno nechiti to ,,, no ked otocim spet klud do polohy 1 a naspeť do polohy 2 tak zvycajne ta kontroklka zhasne a tak to naskoci hned,,, raz sa mi stalo ze ta kontrolka sa mi rozviestila pocas jazdy.. ale asik tak po 5 min mi to zhaslo ,, a este jedna vec ,, ked sa rozsievi ta kontrolka vstreku tak obcas my svieti aj kontrolka v strede taky akoby kľúč a píše tam lock ,,, ale nerozsvieti sa to vždicky .. no neviem v čom spočíva ten problem .. ak by niekto vedel mi poradit tak prosim píšte ,,, diagnostika vipisala ze vsetko je vporiadku,, naslo prv jednu chybu imobilizer no po jej odstraneni s pameti zavad to us bolo ok,,,
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

ta chyba, co ti ostala v pamati, je ten imobilizer. ostane zapisany, aj ked uz overi spravne. ale to ze ti svieti vstrek, tak tu chybu zistis, len ked ostane svietit. pokial zhasne, tak ti diagnostika nic neukaze. jedine ze by to zvladol examiner. mne to svietilo vtedy, ked mi nesiel dobry signal z potenciometra na plynovom pedali. ked som odstranil zavadu, zmizol aj vsetrek. treba vyzistit pri com ti to robilo. ale kedze tebe to niekedy nestartuje, tak to nebude potenciometer. skor by som to tipoval na nejake cidlo na motore, alebo nieco podobne... pockaj este co napisu ini. dufam ze zavada sa skoro vyriesi :)
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

Autor témy
Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

zdravím páni no mna asik porazi dneska sa mi akorat stalo toto: ze mam moc vysoke otacky ale naj-hlavnejsi problem je vtom ze su iba vysoke ked je auto v pohybe,, ked s autom stojim tak otacky v normalne 1000,, ale ked sa rozhibem a vyhodim kvalt tak otacky neklesnu pod 1300 niekedy aj 1500-2000,, ale v tej chvyli ked pri jazde zapnem klimu kompresor,, tak volnobezne otacky su vporiadku aj pocas jazdy ,,ked klimu vipnem tak otacky zase vybehnu vysoko.je tam origo lambda sonda bosh-nedávano teras kupovaná.mna asik trafi ,, ak by niekto vedel alebo aspon tusil ze co by mohlo byt tak prosim píšte ďakujem. :(
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

no moze to byt aj snimac otacok, alebo este vaha... ale to takto tazko urcit :(
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

a este ma napada snimac teploty motora. nieco take ako bol sitic na skodovkach. ak by daval zle hodnoty, RJ si mysli ze je motor studeny a tym padom ma vyssie otacky aby sa zahrial. ale nejde mi do hlavy, preco ked pustis klimu, otacky su OK ???
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

Autor témy
Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

no ked pustim klimu tak otacky počas jazdy su OK,, ale ked ju vipnem tak volnobeh je asik 1500-2000 ot/min,, a podotikám ked auto stoji naštartovane tak otáčky aj bez klimy na volnobehu su OK. tak to us neviem

Autor témy
Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

športovy vzduchovy filter Kn tam je novy skrtiaca klapka je cistena takisto zo sprejom na škrtiace klapky, este by som skusil vičistit váhu vzduchu ten snimač,,mal som aj resetnutu RJ a nepomohlo nic,, a dneska som bol na diagnostike a ta nevypisala ziadne chiby, bez závad
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

vahu sa ti moc neoplati cistit. ta bud ide alebo nie. najidealnejsie by bolo skusit z druheho auta. je jedno ci to bude dieslova alfa alebo nejaky silnejsi benzin. tie cidla sa pouzivaju skoro stale rovnake. akurat vyssia norma euro, novsi snimac, ale funguje to s nim tak isto. a dufam ze sportovy filter mas len vlozku do airboxu, a nie sisku (otvorene sanie). lebo keby mas sisku, tak aj ta moze sposobovat podobne stavy.
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

Autor témy
Skullhand
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21 Dec 2009, 21:56

mám šišku filter,, ale tie vysoke otáčky boli aj predtím na obycajnom filtri co je v airboxe,,
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

tak to by som skor tipoval na vahu. ak mas moznost, skus este z nejakej druhej alfy (147, 156 benzin, JTD je to jedno), ci sa otacky ustalia, alebo budu skakat tak isto. a odporucam ked budes kupovat vahu tak jedine BOSCH. ziadne magneti marelli, alebo podobne vyrobky za taku istu alebo polovicnu cenu..
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Napísať odpoveď