Tak chlapci spravil som nový log z jazdy na 4ke (1500 - 4000 otáčok), s tým, že som si vymenil regulačný ventil za funkčný od kamoša a taktiež aj senzor tlaku preplňovania, ktorý je na sani a viď graf, vôbec nič sa nezmenilo, úplne rovnaký graf.....
Turbo na reguláciu absolútne nereaguje, reálne množstvo vzduchu je o polovicu menšie ako teoretické. EGR je zaslepené na vstupe do sania. Množstvo nafty sa nijako výrazne nemení.
Vidím to už asi len na RJ. Nejaké nápady ??
Alfa 156 SW - 2.4JTD 110kw (Matúš)
Podľa mňa sa tam dakto hrabal v RJ. Ten tlak turba je nejaký vysoký s porovnaním s mojou 110kW. Plus keď to vôbec nereaguje na reguláciu to je divné.
Váhu si neskúšal vymeniť na skúšku? Alebo vypojiť?
Váhu si neskúšal vymeniť na skúšku? Alebo vypojiť?
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Áno, váhu skúšal Paly a ja som skúšal meniť regulačný ventil a čidlo tlaku prepĺňania. Nič z toho graf nezmenilo.
A n 75 sme vymenili?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
A nič?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
nie, nič sa nezmenilo. Včera som skúšal aj prestaviť ručne to tiahlo regulácie na turbe a výsledok asi taký, že pocitovo turbo začalo zaberať neskor, no do núdzaku ho aj tak hodilo.
Tak skús skočiť do druhej strany ako si sa točil uvoľniť tyčku
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Skusil som, a pocitovo mi to pride este lenivejsie ako pred tym. Teraz uz ani ako keby si necitil kedy zacne tlacit turbo. A do nudze to hodilo tak ci tak