Alfa 156 SW - 2.4JTD 110kw (Matúš)

Priestor pre predstavenie Tvojej Alfy

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

ono to bude i tak visiet ako stareho otcov chuj, na prd su tie perinky bude tam stale mala medzera
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

Starého otca chuj :D :D :D :D
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
CJ :*
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 13 Okt 2015, 21:47
Poďakoval: 2 times

Tak po dlhšom čase, znova píšem nejaký príspevok. Začiatkom januára som navštívil Palyho, kvôli výmene silentblokov motora. Vymenili sa zatiaľ 2 z 3, kvôli tomu, že to nové uloženie motora na strane spolujazdca vpredu, potrebuje dlhšiu šrubu ako je originál. Nový silentblok je trocha ináč konštruovaný. Každopádne, už po výmene dvoch uložení sa motor s prevodovkou dvihol o nejaký kúsok vyššie, čiže šúchanie poloosi sa už nekoná. :)

Staré uloženie motora a prevodovky:

Obrázok

Zatiaľ nevymenené uloženie, kvôli potrebe dlhšej šruby:

Obrázok

Foto pred výmenou:

Obrázok

Foto po výmene:

Obrázok


Toľko čo som opustil Palyho garáž, hneď na ďalší deň som sa vrátil, kvôli preventívnej výmene rozvodov a spolu s tým sa vymenili aj kladky a remeň príslušenstva + vonkajšia a vnútorná manžeta na spolujazdcovej poloosi, keďže staré manžety to už vzdali.
Na nejakú dobu bude s rozvodami pokoj.

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
CJ :*
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 13 Okt 2015, 21:47
Poďakoval: 2 times

Medzi časom sa vonku trocha oteplilo a dalo sa už niečo robiť bez toho aby mi ruky odmrzli :D
Podarilo sa mi vymazať kontrolku airbagu, problém bol presne tam, kde spomínal mfuska. Prečistil som a napružil kontakty pod sedačkou a následne chyba šla vymazať. Konečne nič nesvieti na palubáku. :yeah

Obrázok

Ďalej som vymenil všetky žiarovky v interiéri za LEDky. Vyzerá to super. Škoda, že nemám nejakú dobrú foto interiéru v noci.

Obrázok

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
CJ :*
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 13 Okt 2015, 21:47
Poďakoval: 2 times

Zopár "umeleckých" fotiek :D

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Sobotňajšia očista:

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
CJ :*
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 13 Okt 2015, 21:47
Poďakoval: 2 times

A samozrejme ešte stále som nevyriešil problém s turbom, resp. so stratou výkonu pri vyšších otáčkach. Bola skúšaná druhá funkčná váha vzduchu, no bez výsledku. Stále ukazuje rovnaké hodnoty vzduchu ako tá moja. Čiže problém nebude vo váhe vzduchu. Na grafe, ktorý som urobil vo 4-tom rýchlostnom stupni, je vidieť, že reálne množstvo vzduchu je o polovicu menšie ako teoretické, netuším prečo. A taktiež je vidieť, že turbo od určitých otáčok začne tlačiť až veľa, čo ma za následok výpadok výkonu. Mám podozrenie, či sa niekto nehrabal v RJ a snažil sa to nejako potuniť, no nevedel ani čo robí, alebo by možno pomohlo nastaviť tiahlo na variabilite turba :think

Obrázok

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

To ti vobec nereguluje, pozadavka na n75 ho stiahne na 30% ale tlak turba vobec neklesa, skus vymenit ventil N75 s niekym a sprav taky isty log, ale nedavaj tam tlak nafty, akcelerator, ani teoreticke mnozstvo vzduchu, tie udaje pozname naspamat, teda aspon ja.. Skus skontrolovat EGR ako to s nim je ked to bude tak isto regulovat podla vsetkeho sa niekto hrabal v softe a do*ebal to
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

Ps: do dalsieho logu pridaj celkove mnozstvo nafty, aby sme videli ako RJ reguluje mnozstvo nafty ked je tlak turba prilis vysoky, preto mas vypadok vykonu lebo RJ odstavuje mnozstvo nafty aby nejeblo turbo, ale podla tohoto logu to turbo dlho nevydrzi az tomu davas cocku
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

Ten novy silent sa ma dodavat v baleni aj so srobou kedze povodna nieje dobra
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
CJ :*
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 13 Okt 2015, 21:47
Poďakoval: 2 times

No k tomu novému silentu by mala byť šruba, ale žiaľ nebola, neviem prečo. A s tým turbom, máš pravdu, za posledný pol rok, pozorujem menšiu zmenu zvuku k horšiemu, že si začína popiskovať, hlavne za studena :/ aj keď s tým chodím ako s hovnom, točím do 2500 otáčok a už radím, lebo nechcem riskovať výpadok a hlavne vtedy, keď to najmenej čakáš
Napísať odpoveď