Strana 1 z 16

Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 26 Jún 2016, 18:11
od používateľa 4wd_turbo
Kedže som už asi 2 mesiace majiteľom tejto alfy tak je na čase sa s vami o tom podeliť.
Je to najsilnejšia dieselová 156 ka, mal by to byť rok výroby 2003, a najazdené by mala mať 273 XXX km.
Na aute bola vymenená komplet spojka s dvojhmotným zotrvačníkom, rozvody ktoré majú najazdené 10 tis. km, a komplet predná náprava.
Závady: auto nemá ťah, vnútorný kĺb na dlhej poloosi potrebuje opravu, predné brzdy sú pred smrťou, perinky motora majú tiež dosť, sedačka vodiča je trochu krivá časť operadla, tečie simering motora medzi prevodovkou a motorom, a kozmetické vady a chyby laku a ešte zopár vecí na ktoré si neviem teraz spomenúť

zopár obrázkov
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw (Paly)

Napísané: 26 Jún 2016, 18:16
od používateľa 4wd_turbo
06.jpg
07.jpg

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw (Paly)

Napísané: 26 Jún 2016, 18:18
od používateľa 4wd_turbo
a nejaké závady
08.jpg
09.jpg
a graf po kúpe
graf 20v 01.jpg

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 26 Jún 2016, 20:08
od používateľa 4wd_turbo
Celý problém bol v tom, že do motora išlo síce dosť vzduchu ale Rj o tom nevedela lebo váha vzduchu jej nedala správny signál. Takže váha išla vonku vyčistila sa a vložila naspať. Znovuožila, hodnoty ako nová.
Pri zisťovaní prečo turbo netlačí sa prišlo nato že variabilita nechodí až na doraz takže som sa pripravil nato, že turbo pôjde vonku a čistenie ho neminie .
Niekoľko dní nato som riešil jeden problém na inom aute a potreboval som premerať podtlak aký ide do a z ventilu N75. A všimol som si že hadička ktorá ide z ventilu do podtlakovej banky je prasknutá. Po výmene a pár jazdách kde pri plnom plyne zmizla ulica a hodenia do núdzového režimu auto ožilo. Výkon sa podobá sérii.

Graf na 4 ke.
20 V opravené.jpg

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 27 Jún 2016, 06:02
od používateľa dcl
A všimol som si že hadička ktorá ide z ventilu do podtlakovej banky je prasknutá.

Tento problem som mal dvakrat :D

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 27 Jún 2016, 06:48
od používateľa 4wd_turbo
Únava materiálu.
Ináč sa čudujem že to bývalý majiteľ neriešil.

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 27 Jún 2016, 08:46
od používateľa dcl
tak mne to turbo zacalo tahat az od 2500, dovtedy mrtvo... :D

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 19 Júl 2016, 21:01
od používateľa 4wd_turbo
20160719_222407.jpg
Príprava na vybratie dlhej poloosi, alternátora a štartéra. Poloos hádže, alternátor podľa diagnostiky dobíja málo, a štartér už v oprave bol a problém sa vrátil takže ide na "reklamáciu".

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 21 Júl 2016, 14:48
od používateľa 4wd_turbo
Takže poloos a ani nič ostatné sa nekonalo . Lebo sa mi nechcelo :D :D :D
Ale zato som vymenil vnútornú kľučku na dverách A doraz alebo brzdu na dvere každý to volá ináč. Čo spôsobuje to pukanie pri otvorení dverí ako stará škodovka.
Vymenil som to za originál Čorba racing company A uvidíme ako dlho vydrží.
20160721_112000.jpg
20160721_111543.jpg
20160721_111553.jpg
Radosť teraz otvárať dvere. Ďalšie sú na rade tiež.

Re: Alfa 156, 2,4 20V JTDm, 129 Kw, rodinný silák (Paly)

Napísané: 25 Júl 2016, 09:33
od používateľa 4wd_turbo
Nejaký darček dnes prišiel
20160725_110024.jpg
20160725_110038.jpg