Strana 8 z 9

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 21 Dec 2017, 21:33
od používateľa 4wd_turbo
Nooo som nerobil lebo si ma vysikoval na benzínku

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 21 Dec 2017, 21:51
od používateľa 4wd_turbo
Už pred cestou do prahy auto vydávalo piskľavé zvuky od klinoveho remena. Podozrivá bola remenica kľuky ale po demontáži remena sa našiel vinník a to predstihova spojka alternátora. Takže alternátor išiel vonku spodkom ale jednoduché to nebolo ako sa hovorí na pi.ny chlp. Prebehla rýchla kontrola altika jedno ložisko sa vymenilo lebo šušťalo nová spojka a šup ho naspäť. Konečne to nekvikoce.
IMG_20171221_111655.jpg
IMG_20171221_111629.jpg
IMG_20171220_133541.jpg

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 23 Dec 2017, 08:14
od používateľa Breznew18
ja som na alfe vyberal alternator vzdy z vrchu

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 24 Dec 2017, 12:32
od používateľa 4wd_turbo
Áno to my povedal aj bjukemen ale ja som to skúsil zo spodu. Ľahko to nešlo aj som veľa vecí musel vybrať . Ale väčšinou som alternátor vyberal keď nebola nápravnica dole ale teraz bola iná situácia.
Čo si všetko musel vybrať?

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 24 Dec 2017, 21:40
od používateľa Breznew18
odpojit vrchny silenblok (kost) odpojit hadicu na turbo vrchnu od motora a povolit palivovy filter ten preklopis do hora povolis alternator motor trocka povytiahnes dopredu a pekne ho vytiahnes tak na pol hodinku to je zalezi ako idu sroby na alternatore

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 25 Dec 2017, 19:06
od používateľa 4wd_turbo
Hmmm. Ja som nato pozeral ale aj tak sa mi zdalo, že tam je málo miesta. Ja som uvolnil kosť, spodny silenblok vybral som taký plech co je pripevneny na tom hliniku co drží poloos potom som musel uvoľniť a odsunúť taký hlinik kde sú zhavice na kúrenie podvihnut z predu motor a nakoniec aj uvoľniť ten hliník do drží dlhú poloos. A tak to višlo veľmi tesne. Ono keď to citas vyzerá to zložito ale veľa práce to nebolo zdržalo ma iba rozmýšľanie co uvoľniť aby som získal miesto.
Ty si to vyberal tak z 2,4?

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 26 Dec 2017, 09:56
od používateľa Breznew18
nie ja som to vyberal na 1,9 tkach ale v robote to tiez vyberaju z vrchu ked robili 2,4 tusim aj na 159 ale niesom si isty

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 26 Dec 2017, 18:44
od používateľa 4wd_turbo
Na 159 2,4 to by som sa musel veľmi nudiť aby som ho vyberal

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 11 Aug 2018, 10:40
od používateľa 4wd_turbo
Dávno som nič nepridal, ale auto slúži denne polovičke na behanie po meste a blízkom okolí. Tento rok som nešiel do chorvátska kvôli prezretym miskam zadných tlmičov. Keďže dnes odchádza auto na púť po Bulharsku, tak si asi nikto nepraje aby pre takú banalitu ostali visiet.
IMG_20180811_120958.jpg
Pred nejakým časom sa na aute ešte menil motorček ostrekovača, lebo pôvodný z 2002 už vypovedal a taktiež zadné strmene brzdové prešli generálkou nakoľko manžeta sa potrhala a valček chytil koróziu a to na oboch stranách

Re: Alfa 156, 2,4 JTD, 110 Kw (Paly)

Napísané: 25 Aug 2018, 11:39
od používateľa kajsmetke
4wd_turbo napísal:Dávno som nič nepridal, ale auto slúži denne polovičke na bývanie po meste a blízkom okolí. Tento rok som nešiel do chorvátska kvôli prezretym miskam zadných tlmičov. Keďže dnes odchádza auto na púť po Bulharsku, tak si asi nikto nepraje aby pre takú banalitu ostali visiet.
IMG_20180811_120958.jpg
Pred nejakým časom sa na aute ešte menil motorček ostrekovača, lebo pôvodný z 2002 už vypovedal a taktiež zadné strmene brzdové prešli generálkou nakoľko manžeta sa potrhala a valček chytil koróziu a to na oboch stranách

Podobne.. tiež som menil zadné tlmiče kvoli tomuto istému.. ale vydržali pekne veľa, občas som sa vozil aj po roliach takže chápem :D