Ahoj, takže po dlhej dobe som sa odhodlal, a predstavím vám čiastočne splnený sen.
1.majiteľom auta bol starší pán z Viedne , ktorý na ňom chodieval na víkendy na záhradku asi 30 km od mesta. Bohužiaľ starký umrel, a tak sa pozostalí rozhodli predať autíčko. Cena bola smiešna: 200 ojro.
Samozrejme motor bol pred smrťou, najazdených 130 tis, ale niečo v ňom šklbalo.
No a začali investície: doprava na SK a vybavenie papierov, potom sme ho prebehli a na dialnici sa nám rozletel motor, odťahovka, motor sa podujal opraviť pán Váňa... celkom slušný, len pomalí chlapík z Olomouc. následne menené brzdy a brzdiče, kotúče, kolesá, plechy. a ked to bolo pripravené na nové lakovanie tak nehoda so šťastným koncom... Pripájam zopár fotiek, zatiaľ ako ochutnávka zo začiatkov.
Perkeleho macchina
-
Autor témy - Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
- Kontakty:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
Autor témy - Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
- Kontakty:
Takže zopár fotiek, ako dopadol pretáčavý šmyk na blate:
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
tiez som skoro tak dopadol pred 2 rokmi na snehu... nastastie som to ukociroval
ale uz mas druhu skoro taku istu tak snad bude v podobnom stave jak ta stara ci ?
ale uz mas druhu skoro taku istu tak snad bude v podobnom stave jak ta stara ci ?
-
Autor témy - Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
- Kontakty:
Áno, už je ďalšia, momentálne po PlastiDip, ale chcem dať fotky v nejakej chronológii, aby sa dalo vyhodnotiť odkiaľ sme sa kam dostali...
Nie je nafotené všetko, čo ma mrzí, že nemám nafotené výmenu komplet podvozku.
Ale mám nafotené aspoň z časti, repas motoru.
Nie je nafotené všetko, čo ma mrzí, že nemám nafotené výmenu komplet podvozku.
Ale mám nafotené aspoň z časti, repas motoru.
-
Autor témy - Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
- Kontakty:
transplantácia srdca.
vraj namáhané časti sú ošetrené prostriedkom Molykote,
http://www.molykote.cz/?s=D-321R" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale či je to tak, neviem , lebo som nebol pri tom...
vraj namáhané časti sú ošetrené prostriedkom Molykote,
http://www.molykote.cz/?s=D-321R" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale či je to tak, neviem , lebo som nebol pri tom...
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
to znie ako nejaky ochranny lak... ale ak to stvrdne a oni to dali do ojnic tak tym sa to tam bude viac tlacit alebo neviem no...
ja som pocul o zmrazovani suciastok, zvysujucu odolnost materialu
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
-
- Príspevky: 414
- Dátum registrácie: 10 Apr 2013, 12:00
su rozne moznosti uprav materialu, po com dostanes rozne vlastnosti (zihanie, popustanie, kalenie a podobne) otazne je ale ake su vnutorne napatia tychto materialov po finalnom obrabani a preto nie je rozumne (myslim ze vyrobca vie...) do toho sprtat, dalsia vec je tvrdost na ukor huzevnatosti a naopak, teraz ta spravna miera... Zas na druhu stranu ak mas kovany material, tam sa da vycarovat vselico... Kazdopadne by som to neriesil ak si vezmes ze pri beznom bendzinaku a dobrej udrzbe najazdis bez problemov 300000km a neplanujes turbo, tak to aj tak nema zmysel riesit...
- zmrazovanie ojnicneho capu sa robi ked nasadzujes piest, alebo zohrejes v rure piest a nasadis...
- zmrazovanie ojnicneho capu sa robi ked nasadzujes piest, alebo zohrejes v rure piest a nasadis...
-
- Príspevky: 414
- Dátum registrácie: 10 Apr 2013, 12:00
este Molykote nemusi byt zle, je to v podstate molybdensulfid MoS2 - pouziva to liquiMoly do specialnych olejov pre extremne zatazenie, daval som to ako prisadu do turbomotora na une (1,5bar, 136kW, 288Nm - 1400ccm odmerane v profituningu) po go komplet motora a isiel s tym krasne, turbo drzalo a nezralo to ani kvapku a to fakt dostaval zabrat, urcite by som nieco take pri GO motora pouzil aj ja...
-
Autor témy - Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
- Kontakty:
zopár nových súčiastok:
celková spokojnosť s prácou pána, len troška drahá zábavka...
A najôepšie bolo, keď sme kontrolovali sviečky, z 8 ks sviečok a 3 rôzne značky...
celková spokojnosť s prácou pána, len troška drahá zábavka...
A najôepšie bolo, keď sme kontrolovali sviečky, z 8 ks sviečok a 3 rôzne značky...
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.