Môj Twin Spark

Priestor pre predstavenie Tvojej Alfy
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Ďakujem za radu, zajtra to hneď skúsim a uvidím ako sa to bude chovať ale keď som dneska pozrel na tu vahu vzduchu je cela prasknuta teda len ten konektor čo sa odpája takže asi sa sním už niekto hral ale zajtra skúsim, hadice som už pozeral vyzerajú byť všetky OK tak uvidím ako to pojde stou odpojenou váhou. Zlá váha vzduchu by mi nezvýšila aj spotrebu? Pretože ja keď chodím tak 40% mesto a 60% mimo mesto tak mám dosť peknú spotrebu na dvojliter približne okolo 8 litrov kombinovane. Dneska som vybral ventilátor kúrenia ktorý mi nešiel len ho neviem ani nijak vyskúšať pretože to neviem napojiť nijak na priamo, vôbec sa tomu nerozumiem ale podarilo sa mi zneho dať spodny kryt dole a je úplne zaoxidovany a cely čierny od prachu takže si myslím že ani nejde vôbec. Potreboval by som sa nejak dostať k uhlíkom ale tá umelá vrtulka nanom mi nejde dať dole tak ak by niekto vedel ako nato budem rád za rada :) Inak ak by niekto rozpredával alfu v okolí Trnava, Sereď, Galanta, Šaľa,Hlohovec,Pieštany alebo Senec tak napíšte potreboval by som skúsiť zapojiť druhý ventilátor a ak pôjde tak ho hneď aj kúpim :)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Dnes som skúsil odpojiť Váhu vzduchu ako ste hovorili a ked som ju odpojil naštartoval som a motor hneď aj skapal tak som skúsil ešte raz a stále hneď zdochínal, teras neviem či je to dobre alebo zle ? :D Mal som ho studený keď som to skúšal.
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

ak bola vaha dobra tak ma motor po odpojeni tendenciu skapinat... len neviem ci pri zahriatom ci studenom... tak skus to zahriat ne?
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Tak ja si tiež myslím že tým pádom bude dobrá ale uvidím dneska som už nestíhal ale skúsim to aj pri zohriatom, čítal som že pri naštartovanom motore by sa to nemalo odpájať tak to račej neskúšať ? Či je to jedno ?
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

No tak nakoniec mi to nedalo a skúsil som to pri ohriatom motore aj keď mne skoro nikdy neukazuje presne 90 stupnov ale bolo tam nejakých 80 a to už potom kolíše tak som odpojil váhu vzduchu a naštartoval a auto spravilo to iste čo pri studenom, teda hneď skapalo. Myslíte že je teda Váha OK ? Neviem ako sa to má chovať :/
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Tak chlapci trošku som pokročil , rozobral som ventilátor kúrenia nakompletku a prečistil , premazal zložil naspäť zistil som že mám ten odpor ventilátora zlý tak som zohnal jedného elektrikára ktorý mi povedal že to spraví tak som išiel do PN kúpiť tie dva tranzistoríky a hotovo dokopy ma to vyšlo 4€ (za robotu som neplatil ) tak super konečne kúrim :) Teras ma skôr trápi prehrievanie v zápchach nakolko sa netočí vrtula ventilátora ale to už riešim a otáčky ktoré mi kolíšu nato si už začínam pomaly zvykať ale zajtra chcem pozrieť sviečky uvidím. Chcem sa opýtať že ak prehodím vnútro zo starého klúča imobilizér a aj dialkové ktoré dám zapojiť niekomu do nového púzdra malo by to fungovať normalne nie ? Starý klúč už to má celkom aj zasebou :D
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Používateľov profilový obrázok

Marssell
Príspevky: 147
Dátum registrácie: 14 Feb 2013, 21:38

s tym klucom to bude fungovat v pohode, menis len puzdro, inac daj vediet ako si to vymenil hod aj foto chcem si to dat aj ja vymenit :D
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Ak vymenim ten kluc dam vediet ;) .. Mam taky dost problem nakolko som dnes dostal defekt v Trnave a ked som isiel menit koleso odtiahnem jeden,druhy,treti,stvrty srob a piaty nic, pozrel som nanho a na kazdom kolese mam jeden bezpecnostny srob ale nadstavec neni nikde prehadzal som cele auto a nikde nic. Volam byvalemu majitelovy a ten mi hovori ze nevie ze on nikdy nedaval dole koleso :D tak som auto musel nechat v Trnave a ist domov. Teras neviem co dalej nemate niekto nejaku radu ako to nejak spravit? Zvladnu to v servise? Len ma to viide asi pekne vela musim auto dostat odtahovkou tam s este kolko oni vypitaju :/ rozmyslal som ze zdvihnem koleso hore na hever teda auto vlastne a skusim sprej na defekt napustit a nafukat koleso myslite zeto nieco vydrzi? V gume mam zapichnuti spicaty kamen tak neviem este som ho ani racej nevybral :D Ak viete niekto nejaku radu alebo mate podobnu skusenost dajte vediet, dakujem ;)
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

tak asi ta moznost so sprejom na defekty by bola najlepsia....
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Ak po tom kameni nezostane nejaká rozmerná diera, ale len vpich ako po klinci, tak by to šlo opraviť niečím takýmto...

http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... ektov.html

Alebo zohnať/požičať sadu na uvoľňovanie takých poistných šrobov. Je pomerne drahá. Možno nejaký pneuservis by bol ochotný, mohli by ti aj ten defekt na mieste opraviť.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Napísať odpoveď