Môj Twin Spark

Priestor pre predstavenie Tvojej Alfy
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Tak Vás srdečne všetkých zdravím Páni a chcem Vám predstaviť moje nové autíčko.
Už som si prešiel všeličím od Felicie cez Audi, Citroen, Fiat, Rover no naposledy som mal Rover 2.0 TDi a nakolko niesom moc zástancom dieslu (vadí mi len zvuk a zimné štarty) a ozaj sa vyžívam keď môžem naštartovať a počuť zvuk pekného V6 alebo V8 benzínového motoru tak som sa tohto auta zbavil a ako ponuku na výmenu som dostal Alfa romeo 2.0 TS tak som ho vymenil hlavne kvôli tomu že je to benzín a vyzerá naozaj dobre. Som zástancom a nadšencom nemeckých áut teda Audi, Bmw , Mercedes a nikdy ma ani nenapadlo že budem mať Alfu ale vždy sa my páčila alfa 166 už keď som bol malý tak som ju obdivoval. Mal som Audi A6 2.8 Quattro a to bolo ozaj dobré auto ale všetko nanej odchádzalo a behom mesiaca ma stála viac ako 1300€ tak som ju nakoniec predal pretože som bol bez práce a už som ju nezvládal živiť. Ale teras konečne k Alfe, nakoniec som sa stal majitelom Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark s rokom výroby 1998 v tmavo modrej metalíze a samozrejme z neakými chybičkami :) Alfa ma ozaj prekvapila či už spracovaním interieru alebo aj motorom ktorý keď dostanem nad 3000 otáčok tak ťahá ozaj celkom slušne ale aj celkom presným radením rýchlostí a hlavne tuhým podvozkom ktorý drží na ceste ako pribitý.. Má to aj neaké svoje chybičky: niečo mi buchoce zozadu z nápravy asi pravdepodobne horné uloženie tlmičov ale to len tipujem pretože som si dnes všimol že posledná guma ktorá drží koncový tlmič je úplne zničená takže sa môže búchať aj výfuk o spodok, ďalej mi nefunguje rýchlosť ventilátora kúrenia a to žiadna ale dnes sa mi po 3 hodinách podarilo vybrať na rady jedného fanúšika tejto značky predradný odpor ventilátora a skúsim zohnať niekde nejaký iný a zapojiť ten či to bude fungovať. Ďalej ma dosť hnevajú otáčky , pretože keď stojím tak držia vcelku normálne ale keď idem a pred križovatkou vyradím rýchlosť tak skáču hore dole niekedy až na 2000 a potom padnú dole až zatrasie motor ale akonáhle zastavím tak sa ustália a držia dobre, to môže spôsobovať naozaj vela vecí takže neviem ale skúsim asi vyčistiť škrtiacu klapku sprejom nanu určeným len sa bojím potom toho resetu RJ nech to funguje ako má a chcel som čistiť aj váhu vzduchu ale to si ešte dobre rozmyslím ( ak by ste mal niekto nejakú radu alebo podobnú skúsenosť s otáčkami tak dajte vedieť) a inak už len také maličkosti ako vypálené žiarovky v palivomeri a na regulatori teploty vzduchu. Auto mám v tmavo modrej metalíze a je všelikade poškrkané a ošúchané ale neni to zase také strašné a na tej farbe to neni tak vidieť :) mám nanom obuté letné 15 elektróny BORBET ktorých by som sa najradšej zbavil a vymenil ich za nejaké pekné originál Alfa romeo elektróny najlepšie obúte na zimných pneu takže riešim aj to ale mám toho teras moc nakolko rozbieham podnikanie takže neviem kolko mi tieto všetký veci budú trvať :/ .. Alfa má pekný tmavý interier s drevenným volantom ale chystám sa kúpiť krémovú kožu len to asi nechám až na jar nech mi neodpadne chrbát :) Tak aspoň takto zatiaľ a pripájam pár fotiek mojej Alfy na predstavu ale ospravedlňujem sa za kvalitu lebo je to fotené mobilom a budem ďalej dopĺnať :) PS: Tento Talian mi celkom učaroval :)
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

vela stastia... neviem v akom presne je stave a co vsetko tam bolo robene na aky olej bolo jazdene a kolko ma realne km ale co ti poradim ja...:
1.olej selenia 20K alebo racing (zalezi aku jazdu preferujes ci sportovu alebo klasika) + preplach motora
2.rozvody (zalezi v akom stave su a podla toho to hodit na 1. alebo 3. miesto)
3.ojnicne loziska!! + dorobit chladic oleja (hlavne na 2.0 TS)

tolko moje skromne rady... nie su nejak extremne nakladne a zarucia kludne spasnie bo ostatne veci maju cas ale toto je bud alebo... osobne by som to urobil alebo nechal urobit hned

EDIT: alfica pekna... jak moja :D jak farba tak skoro aj interier :P
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Ďakujem za pochvalu aj za rady :) Budem riešiť postupne ešte dosť vecí ale zatial len ten olej ten dám Seléniu Racing pravdepodobne a ten chladič a ložiská budú musieť počkať lebo skôr bude treba vymeniť rozvody, remen je už úplne popraskaný tak nejak tých 200€ alebo kolko to vychádza ešte naškriabem :) Včera som vymenil vzduchový aj pelový filter a kúpil som aj tú poslednú gumu ktorá drží koncový tlmič výfuku lebo ho mám nejaký ovisnutý, keď som vybral filtre bol to zaujímavý pohlad veď sa pozrite sami :biggrin Teras budem musieť po oleji a rozvodoch alebo ešte skôr vyriešiť to kolísanie otáčok pri vyradení za jazdy pretože dneska to behalo skoro až k 2000 otáčkam pri studenom motore a ďalej ventilátor kúrenia pretože odpor ktorý som vybral a následne zohnal druhý ktorý by ževraj " mal fungovať " nefungoval aj tak takže musím nejak skúsiť napojiť na priamo ventilátor aj keď nemám šajnu ako sa to robí :D
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Používateľov profilový obrázok

Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

To vedla toho vzduchoveho filtra je rura z komina? :biggrin
Cuore Sportivo :)
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

ten pelovy filter ta asi nepotesim bo origo je uhlikovy preto je taky cierny
-kurnajs to vam vsetkym nejak zacina kolisave obdobie abo co? :D
-mna rozvody za matros vysli na necele 100€
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

coli84
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 11 Dec 2011, 15:33

to kolísanie otáčok môže robiť váha vzduchu,skús ju odpojiť a prebehnúť sa tak....inak alfa pekná tak nech slúži

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Pekna alfa a od teraz povinne jest spagety :kidding
Inak ten dreveny volant tam pekne vynika
Nech sluzi ;)
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Ďakujem páni ;) Hádam bude poslúchať ako má zatial je to ešte v celku OK tak uvidíme .. Dnes som sa snažil dostať ventilátor kúrenia von z auta ale nejak sa mi to nepodarilo pretože vlastne ani neviem ako ho vytiahnuť, stačí ak z dola povolím jednu matku a odpojím káble čo sú zozadu napojené a následne ho vyberiem odspodu alebo ho musím nakompletku cely odmontovať ? Ak to už niekto robil budem rád za radu a jak tam sú zapojené tie kable to ja nepochopim nie a nie ich odtial dostať :D Pelový filter som kúpil bez uhlikov lebo ten nemal na sklade a nechcelo sa mi čakať tak som zatial zobral klasický nachvílku tam vydrží. Dnes mi dvaja mechanici povedali že za vymenu rozvodov si zoberu 100€ ale to len za robotu + material, no budem to musieť dať nejak dokopy aj keď najradšej by som si to spravil sám ale toto by som asi bez pomôcok nedal :) Stou váhou vzduchu si to myslel teras ako ? Mám ju odpojiť pri vypatom motore potom naštartovať a previesť sa alebo naštartovať a až potom ju odpojiť ? Nemôžem stým odsrať niečo čo by ešte mohlo fungovať ? Ďakujem za rady a špagety môžem odmalička :D

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Vahu odpoj, nastartuj a chod sa prejst. Ja som mal problem (stratu vykonu) s vahou a pri odpojenej mi auto islo normalne cize som kupoval novu - precistenie nepomohlo. Nepokazis tym nic ;)
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok

coli84
Príspevky: 120
Dátum registrácie: 11 Dec 2011, 15:33

tak tak,odpoj,naštartuj a choď sa prejsť,a pri dobrzďovaní si sleduj otáčky či ti blbnú....a ešte si skontroluj hadicu sania,ja som mal dieru skoro po celom obvode
Napísať odpoveď