Môj Twin Spark
-
Autor témy - Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20
Ďakujem za radu, zajtra to hneď skúsim a uvidím ako sa to bude chovať ale keď som dneska pozrel na tu vahu vzduchu je cela prasknuta teda len ten konektor čo sa odpája takže asi sa sním už niekto hral ale zajtra skúsim, hadice som už pozeral vyzerajú byť všetky OK tak uvidím ako to pojde stou odpojenou váhou. Zlá váha vzduchu by mi nezvýšila aj spotrebu? Pretože ja keď chodím tak 40% mesto a 60% mimo mesto tak mám dosť peknú spotrebu na dvojliter približne okolo 8 litrov kombinovane. Dneska som vybral ventilátor kúrenia ktorý mi nešiel len ho neviem ani nijak vyskúšať pretože to neviem napojiť nijak na priamo, vôbec sa tomu nerozumiem ale podarilo sa mi zneho dať spodny kryt dole a je úplne zaoxidovany a cely čierny od prachu takže si myslím že ani nejde vôbec. Potreboval by som sa nejak dostať k uhlíkom ale tá umelá vrtulka nanom mi nejde dať dole tak ak by niekto vedel ako nato budem rád za rada Inak ak by niekto rozpredával alfu v okolí Trnava, Sereď, Galanta, Šaľa,Hlohovec,Pieštany alebo Senec tak napíšte potreboval by som skúsiť zapojiť druhý ventilátor a ak pôjde tak ho hneď aj kúpim
-
Autor témy - Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20
Dnes som skúsil odpojiť Váhu vzduchu ako ste hovorili a ked som ju odpojil naštartoval som a motor hneď aj skapal tak som skúsil ešte raz a stále hneď zdochínal, teras neviem či je to dobre alebo zle ? Mal som ho studený keď som to skúšal.
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ak bola vaha dobra tak ma motor po odpojeni tendenciu skapinat... len neviem ci pri zahriatom ci studenom... tak skus to zahriat ne?
-
Autor témy - Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20
No tak nakoniec mi to nedalo a skúsil som to pri ohriatom motore aj keď mne skoro nikdy neukazuje presne 90 stupnov ale bolo tam nejakých 80 a to už potom kolíše tak som odpojil váhu vzduchu a naštartoval a auto spravilo to iste čo pri studenom, teda hneď skapalo. Myslíte že je teda Váha OK ? Neviem ako sa to má chovať
-
Autor témy - Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20
Tak chlapci trošku som pokročil , rozobral som ventilátor kúrenia nakompletku a prečistil , premazal zložil naspäť zistil som že mám ten odpor ventilátora zlý tak som zohnal jedného elektrikára ktorý mi povedal že to spraví tak som išiel do PN kúpiť tie dva tranzistoríky a hotovo dokopy ma to vyšlo 4€ (za robotu som neplatil ) tak super konečne kúrim Teras ma skôr trápi prehrievanie v zápchach nakolko sa netočí vrtula ventilátora ale to už riešim a otáčky ktoré mi kolíšu nato si už začínam pomaly zvykať ale zajtra chcem pozrieť sviečky uvidím. Chcem sa opýtať že ak prehodím vnútro zo starého klúča imobilizér a aj dialkové ktoré dám zapojiť niekomu do nového púzdra malo by to fungovať normalne nie ? Starý klúč už to má celkom aj zasebou
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
Autor témy - Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20
Ak vymenim ten kluc dam vediet .. Mam taky dost problem nakolko som dnes dostal defekt v Trnave a ked som isiel menit koleso odtiahnem jeden,druhy,treti,stvrty srob a piaty nic, pozrel som nanho a na kazdom kolese mam jeden bezpecnostny srob ale nadstavec neni nikde prehadzal som cele auto a nikde nic. Volam byvalemu majitelovy a ten mi hovori ze nevie ze on nikdy nedaval dole koleso tak som auto musel nechat v Trnave a ist domov. Teras neviem co dalej nemate niekto nejaku radu ako to nejak spravit? Zvladnu to v servise? Len ma to viide asi pekne vela musim auto dostat odtahovkou tam s este kolko oni vypitaju rozmyslal som ze zdvihnem koleso hore na hever teda auto vlastne a skusim sprej na defekt napustit a nafukat koleso myslite zeto nieco vydrzi? V gume mam zapichnuti spicaty kamen tak neviem este som ho ani racej nevybral Ak viete niekto nejaku radu alebo mate podobnu skusenost dajte vediet, dakujem
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
tak asi ta moznost so sprejom na defekty by bola najlepsia....
-
- Moderátor
- Príspevky: 583
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54
Ak po tom kameni nezostane nejaká rozmerná diera, ale len vpich ako po klinci, tak by to šlo opraviť niečím takýmto...
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... ektov.html
Alebo zohnať/požičať sadu na uvoľňovanie takých poistných šrobov. Je pomerne drahá. Možno nejaký pneuservis by bol ochotný, mohli by ti aj ten defekt na mieste opraviť.
http://www.allmetal.sk/Disky-a-pneumati ... ektov.html
Alebo zohnať/požičať sadu na uvoľňovanie takých poistných šrobov. Je pomerne drahá. Možno nejaký pneuservis by bol ochotný, mohli by ti aj ten defekt na mieste opraviť.