Strana 4 z 6

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 08 Mar 2012, 10:18
od používateľa PetoNK
Cez víkend sa na to chystám, budem mať k dispozícii garáž s jamou. Zrejme vyberiem celú nápravnicu keďže budem dávať dole aj výfuk - výmena vlnovca. 150€ sa mi zdá veľa.

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 08 Mar 2012, 10:29
od používateľa ukh
Nuž, pevné nervy :)
Samozrejme potom prihraj nejaké obrázky a skúsenosti.

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 08 Mar 2012, 22:28
od používateľa mfuska
ukh napísal:Viem, že je to robota "o držku", no práve mi bola v KE oznámená suma 150,- EUR za prácu a akosi sa s tým číslom neviem stotožniť.
to budu robit cez vyfuk? ako sorry, ale cena je strasne prehnana. ak zozenies nejakeho kamosa, za 4 hodky by ste to mali zvladnut. a myslim, ze ked si za odmenu date vecer pivo, vyjde ta to o dost lacnejsie a este budes mat aj dobry pocit :)

PS: ak by si to menil, tak odpojis tycky stabilizatora, podopres si motor, zhodis vyfuk, stredovy drziak motora (zozadu na prevodovke) povolis napravnicu a spustis ju dolu. potom este vymontujes stabilizator a bokom ho vyberies von. vymenis gumy, tym ze to puzdro nejakym majzlom rozseknes. a potom uz len spat. dufam ze som na nic nezabudol. ja som to takto menil pred rokom aj nieco. mozno to vyzera zlozito, ale nie je to az tak tazke... tak vela stastia :)

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 13 Mar 2012, 18:52
od používateľa ukh
V Košiciach na to, aby som to robil sám, nemám priestor.
Malo by to ísť kvoli krátkosti času na opravu vo štvrtok, nacenené na 80,- EUR, čo je už akceptovateľné. Takže uvidíme. BTW, v košickej Alfe ma s tým poslali do plynu ;)

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 13 Mar 2012, 19:58
od používateľa mfuska
ukh napísal:v košickej Alfe ma s tým poslali do plynu ;)
no tak to je jasne, pokial si neobjednas komplet vymenu stabilizatora, oni sa s tym babrat nebudu. ved menit na tom silentbloky za 15€, ked ti ten komplet stabik predaju za 100€ + robota? a inak este pre tych, ktorym sa s tym moc nechce babrat. da sa s tym vypiect aspon na rok dva tak, ze do tych stabilizacnych gum naskrutkujete samorezky. ono sa to roztiahne a je pokoj. uz som videl tak jazdit jednu alfu (a bolo ticho) :D

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Gumy stabilizátora...

Napísané: 14 Mar 2012, 07:48
od používateľa PetoNK
Tak nakoniec som silentbloky stabilizátora nemenil, akosi nevyšiel čas. Ale vymenili sme vlnovec, olej, rozvody, homokinetický klb a manžety na poloosi.

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Servis KE...?

Napísané: 01 Júl 2012, 13:28
od používateľa ukh
Vie niekto odporučiť nejaký servis v KE a blízkom okolí na rýchle určenie problému? Tam ma to v sobotu v noci nechalo, začalo klepkať, potom búchať, pískať, skapalo, tma...zjavne pridreté. Alebo to buchnem proti stene a odložím do Hornádu, čo som mal spraviť už pred pol rokom.

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Servis KE...?

Napísané: 01 Júl 2012, 16:16
od používateľa Adik156
[quote="ukh"]Vie niekto odporučiť nejaký servis v KE a blízkom okolí na rýchle určenie problému? Tam ma to v sobotu v noci nechalo, začalo klepkať, potom búchať, pískať, skapalo, tma...zjavne pridreté. Alebo to buchnem proti stene a odložím do Hornádu, čo som mal spraviť už pred pol rokom.[/quot

oleju mas dost? :D lebo twinspark si lubi potiahnut a potm zadret :D

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Servis KE...?

Napísané: 02 Júl 2012, 07:19
od používateľa ukh
Áno, toto zistil pri prvom motore, aj keď tam nedošlo k zadretiu.
Oleja bolo dosť, nikdy nie pod stred, 5 dní pred inkriminovaným dňom bol doplnený na maximum. Selenia 20K AR 10W-40, menený každých 7000 km, vždy pri oleji komplet prefiltrovaný, v januári komplet rozvody, vyvažovacia hriadeľ, remeň a kladky alternátora, sviečky, po výmene motora až prehnaná starostlivosť. No a tam ho máš... :)

Re: [156 2.0 T.S. Sportwagon] Servis KE...?

Napísané: 02 Júl 2012, 12:00
od používateľa Adik156
ukh napísal:Áno, toto zistil pri prvom motore, aj keď tam nedošlo k zadretiu.
Oleja bolo dosť, nikdy nie pod stred, 5 dní pred inkriminovaným dňom bol doplnený na maximum. Selenia 20K AR 10W-40, menený každých 7000 km, vždy pri oleji komplet prefiltrovaný, v januári komplet rozvody, vyvažovacia hriadeľ, remeň a kladky alternátora, sviečky, po výmene motora až prehnaná starostlivosť. No a tam ho máš... :)

mozno bol ten motor uz chyteny od predosleho majitela kto vie . ja sa twinsparku bojim jak cert kriza :D ale do JTS by som uz isiel...