[156 2.0 T.S. Sportwagon] Dovidenia
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
TS je chulostive na mazanie, pri GO treba aj olejove cerpadlo vymenit, najme pri 2.0ts. Ked alfu v benzine, tak zacinam na 2,5V6, to je zakaldny motor a je lepsej konstrukcie ako TS. Spolu s plynom je to dobra kombinacia. Ale kedze jazdenky maju kludne aj cez 250tis. km, tak s aneni co cudovat ze ide jedna za druhou dole.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11
mas klasicky gulickovy homokineticky klb alebo tripoid? lebo manzety su rozdielne... alebo mi napis VIN do ss a ja to pohladam...
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17 Máj 2014, 13:00
Po strastiplnej ceste surfovania po nete a behania po predajniach co su vykradnute ako billa som konec ne nasiel ale teraz mi tozacina piskat a hrkat.tak postupne menim kladky.a vydava to taky cudny zvuk vobec sa mi to nepaci.niekdo vravi ze by to mohli byt povolene trisky ale motor nie je zateceny,inu zase ze spojka a iny ze remenicaco si aj ja myslim.tak zvlastny cskavy zvuk to je s hrkanim...dik za tie manzety su uz vymenene este vonkajsiemusim.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 17 Máj 2014, 13:00
Všetko ide ako hodinky ale musím meniť ložiská pomaly na klíme a pod.ale čo mi začína robit problém je že keď mu stupim na podlahu tak pri 3000 otáčkach ako keby vyplo turbo alebo ho pridusilo tak povolim a zase stlacim podlaha a potom sa schyti. Ale robí mi to iba na 3....