Strana 3 z 4

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 08 Feb 2014, 17:24
od používateľa yetyGTA
Ano. Zavit je standardny.

Obrázok
Teraz uz ju iba vytiahnut von.

Obrázok
Rozvodove remenice isli lahko.

Obrázok
Obrázok
Ak porovnam vyvody pre chladiacu zmes, vyzera to tak, ze prehodit termostat z jednej strany na druhu by nemal byt problem. Len zohnat zakladnu jednotku (neviem, ako sa spravne preklada termostat housing) napr. zo 164 24V a inu pumpu. Najlepsie by bolo sa na to niekam realne pozriet ako to tie motory maju vyriesene.

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 09 Feb 2014, 09:37
od používateľa PetoNK
Termostat housing by som preložil ako "domček termostatu" :D ...ale asi si každý vie predstaviť o čo ide.

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 09 Feb 2014, 20:10
od používateľa yetyGTA
domček termostatu

Presne tak. To mi vobec nenapadlo. Dakujem.

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 09 Feb 2014, 20:52
od používateľa PetoNK
Pri tom slove "housing" mi ako prvý napadol domček riadenia :)

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 13 Feb 2014, 20:54
od používateľa yetyGTA
Dnes prisiel postou balik a nebola v nom Bambulka, ale...

Obrázok

Obrázok

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 14 Feb 2014, 07:18
od používateľa Tono
pecka, neviem sa vynadivat, kolko je realny strop dostat z toho 3.0 bez preplnania?

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 14 Feb 2014, 08:20
od používateľa yetyGTA
Tazko povedat. Zalezi na tom, co od toho ocakavas a kolko penazi chces minut. A tiez bude rozdiel ci je cielom najvyssi vykon ako hodnota na papiery alebo sa na to pozeras s odstupom a sledujes aj ine parametre.

Ja chcem motor, ktory bude pouzitelny aj na bezne jazdenie a peniaze co minam "beriem od rodiny". Moj strop bude niekde na urovni 7300 rpm, preto vacsinu internych casti nebudem upgradovat a len vymenim tie diely, ktore sa opotrebovavaju a prelestim kanaliky a pod. Takze jedine co sa zmeni budu reprofilovane vacky, prerobene sanie, iny motormanagement, vyfuk, mierne zvyseny kompresny pomer a dufam ze aj zakazkovy, alebo aspon odlahceny zotrvacnik. Cielom je plynuly zatah s citatelnou gradaciou a maximalnym vykonom okolo 290 k (ak budem optimista) a "tocivost". Co je pre mna este podstatnejsie je okamzita odozva na plynovy pedal. Nechcem auto, ktore rozmysla za mna (co vacsinou trva a casto nakoniec ani nevykona).

Ty sa ale skor pytas na teoreticky vykon a ten ja odhadnut neviem. Najlepsie seriove atmosfericke automobilove motory maju litrovy vykon okolo 120k - 130k. Vtedy by to znamenalo 360k - 390k. Ak sa pozries na technicke specifikacie AR 155 DTM, ktora mala 2.5 V6 tam si uz na 480k pri 12.000 RPM - http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_155 .
The 1996 version had a 2.5 L 90° V6 engine based loosely on the PRV engine[15] delivering 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11,900 rpm, had a top speed of around 300 kilometres per hour (190 mph) and weighed 1,060 kilograms (2,340 lb).[16]

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 14 Feb 2014, 14:25
od používateľa Tono
praveze som ocakaval odpoved taku aka je v druhom odstavci, hlavne ze co planujes a co od toho ocakavas, takze si mi zodpovedal komplet vsetko, vdaka za info...

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 15 Feb 2014, 22:07
od používateľa yetyGTA
Obrázok

Trubice sania nebudu moct is priamo hore. Klapky su dost siroke.
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Re: 3.0 24V projekt

Napísané: 13 Mar 2014, 06:58
od používateľa denny224
ten multifunkcny meter je fakt kutilsky klenot :D

ako inak pokracujes, kasnu uz mas ? :)